اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دانشکده اخلاق موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت:

موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت مرکزی ماموریت‌گراست

خبرگزاری فارس: مسئول دانشکده اخلاق موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت گفت: موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت را مرکزی ماموریت‌گراست و در راستای اجرای وظایف خود تلاش می‌کند.

موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت مرکزی ماموریت‌گراست
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام مهدی علیزاده پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز نخستین سال تحصیلی موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت که در محل این موسسه برگزار شد اظهار کرد: در بعد سیاست‌گذاری علمی، رویکرد اسلامی در آموزش مد نظر است.
وی افزود: این موسسه به عنوان بخش کوچکی از حوزه علمیه قم تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا عنصر اسلامیت در آموزش‌‌ها با تکیه بر مدرسه اهل‌بیت(ع) تبلور یابد که این مسئله در برنامه‌ریزی آموزشی و سرفصل‌های دروس خود را نشان‌ می‌دهد.
مسئول دانشکده اخلاق موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت شعار این موسسه را تاکید بر سیره و سنت و قرآن مجید دانست و تصریح کرد: برای بهره‌گیری از خرمن دانش بزرگان حوزه، ارتباط با علما و مراجع تقلید در دستور کار مرکز قرار دارد.
وی موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت را مرکزی ماموریت‌گرا دانست و گفت: از آنجا که این موسسه بر سر سفره عترت و انقلاب اسلامی نشسته است،‌ وظایف خود را به صورت ماموریت‌گرا تعریف و در راستای اجرای آنها تلاش خواهد کرد.
علیزاده با بیان اینکه تمام دروس موسسه اخلاق و تربیت برای برطرف‌‌سازی نیازهای امت و نظام اسلامی خواهد بود ابراز کرد: فارغ‌التحصیلان این مرکز باید به گونه‌ای تربیت شوند که نیاز دستگاه‌های فرهنگی را تامین کرده  و خلأ فکری و فرهنگی موجود در بخش‌های آموزشی و پرورشی را پر کنند.
وی در رابطه با کیفیت آموزش در این مرکز گفت: مدیران این موسسه بر استفاده از کارشناسان زبده تاکید دارند تا خروجی‌های موسسه اخلاق و تربیت بتوانند گره از کار فروبسته انسان سرگشته عصر مدرن امروز باز کنند.
مسئول دانشکده اخلاق موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت بیان کرد: باید بر کیفیت آموزش در این موسسه پافشاری کنیم و از خداوند بخواهیم توفیق درک عمیق دروس را به همگان عنایت کند تا از پراکندگی در کار اجتناب شود ضمن اینکه طلاب جوان باید به سنت دیرینه مباحثه در حوزه توجه کافی داشته باشند.
وی مباحثه را موجب افزایش کیفیت آموزش پژوهش‌محور دانست و تصریح کرد: محصلان این مرکز باید برنامه‌ریزی دقیقی برای مطالعات جنبی و میان رشته‌ای انجام دهند زیرا این مسئله موجب افزایش کیفیت آموزش خواهد شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول