اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم وعده داد؛

بهره‌برداری از بیمارستان خصوصی قشم تا 3 سال آینده

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: فاز یک، نخستین بیمارستان خصوصی جزیره در کمتر از سه سال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از بیمارستان خصوصی قشم تا 3 سال آینده
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سیدرضا موسوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در این جزیره اظهار داشت: عملیات اجرایی دو پروژه عظیم عمرانی و بهداشتی در منطقه آزاد قشم با حضور اعضای کمیسیون مذکور آغاز می‌شود.
وی در تشریح مشخصات این دو پروژه به ساخت نخستین بیمارستان بخش خصوصی در قشم اشاره و گفت: کلنگ نخستین بیمارستان خصوصی جزیره با حضور نمایندگان مجلس حاضر در جزیره به زمین می‌خورد و این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در قالب شرکت تعاونی تا سه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه در این زمینه سازمان منطقه آزاد قشم نیز با تعیین زمین مناسب و ارایه تخفیف در بخش عوارض ساخت، در احداث این بیمارستان مشارکت می‌کند، ادامه داد: این بیمارستان 32 تختخوابی با برآورد اعتبار اولیه بین 120 تا 150 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در فضایی به مساحت پنج هزار متر و زیر بنای شش هزار و 500 متر در سه طبقه احداث خواهد شد.
وی ابراز داشت: در این بیمارستان فضاهایی اعم از بخش عمومی و کلینیک تخصصی، اورژانس و فوریت‌های پزشکی، مطب پزشکان، بخش MRI و سی‌تی‌اسکن، مراقبت‌های ویژه، اطفال، چشم پزشکی و ارتوپدی، رادیولوژی، اتاق عمل، زایشگاه با تجهیزات و امکانات کامل، خدمات درمانی و بهداشتی لازم دیده شده است.
به گفته موسوی، فاز نخست این پروژه در کمتر از سه سال شامل بخش‌های اورژانس و درمانگاه آماده بهره‌برداری می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در احداث این بیمارستان پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.
موسوی همچنین گفت: عملیات احداث فاز اول بزرگراه جنوبی قشم نیز با حضور اعضا کمیسیون اجتماعی مجلس با اختصاص 240 میلیارد ریال اعتبار از سوی این سازمان آغاز می‌شود که این پروژه از میدان حافظ در شهر قشم تا مسیر مجتمع اقامتی ساحل طلایی به طول بیش از 10 کیلومتر ادامه خواهد داشت.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم ابراز داشت: پروژه بزرگراه جنوبی قشم به طول 61 کیلومتر، دسترسی به مسیر ارتباطی بین شهر قشم تا فرودگاه بین‌المللی این جزیره را میسر می‌سازد که در مرحله نخست، فاز یک آن به طول بیش از 10 کیلومتر اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول