اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

موج بیداری اسلامی به آمریکا رسیده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت با اشاره به قیام وال‌استریت گفت: موج بیداری اسلامی به امریکا رسیده است و نظام آمریکا لحظه به لحظه در حال فروریختن است.

موج بیداری اسلامی به آمریکا رسیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت اظهار داشت: از نظر امام رضا (ع) وارد حصار توحید شدن با پذیرش امام و رهبر الهی و در زمان غیبت تبعیت از ولی‌فقیه امکانپذیر است.
وی از عملکرد نیروی انتظامی ابراز رضایت و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی ضامن امنیت جامعه است و باید همیشه مقتدر و با‌عظمت باشد.
ابراهیمی با اشاره به همایش "فلسطین، وطن فلسطینیان" که با حضور نمایندگان بیش از 100 کشور جهان برگزار شد، گفت: رهبری در این همایش به نکته‌های زیادی از جمله آزادی فلسطین به طور کامل اشاره کردند.
وی افزود: با بیانات مقام معظم رهبری تمام نقشه‌های غرب که به دنبال پذیرش دولت غاصب صهیونیستی بودند به هم ریخت.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: وظیفه حجاج رفتار برادرانه، همدلی و نزدیک کردن دل‌های مسلمانان به هم است و بحث بازارگردی و خرید جنس‌های بی‌کیفیت به عنوان تبرک ضرورتی ندارد.
وی افزود: برای خرید سجاده بهتر است، سجاده‌های سنندج را به جای جنس خارجی خریداری کنیم.
ابراهیمی با بیان اینکه موج بیداری اسلامی که به آمریکا نیز رسیده است، گفت: نظام سرمایه‌داری که روزی خود را الگوی جهان معرفی می‌کرد و اصرار داشت که دیگران از آن تبعیت کنند، لحظه به لحظه در حال فروریختن است.
وی  تظاهرات مردم آمریکا در خیابان وال‌استریت که شاهرگ اقتصادی امریکا است و همچنین تظاهرات مردم در شهرهای نیویورک، شیکاگو، لس‌آنجلس، بوستون و سانفرانسیسکو در اعتراض به نظام سرمایه‌داری و نابودی اقشار ضعیف جامعه و سیاست‌های نادرست دولتمردان امریکایی مانند جنگ در عراق و افغانستان را از جمله موارد فروپاشی امریکا برشمرد.
ابراهیمی بدهی دولت امریکا را 15 تریلیون دلار بیان کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این ‌باره فرمودند «ملت‌های اروپا و امریکا بدانند که بیشترین گرفتاری اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی آن‌ها نشأت گرفته از سلطه اختاپوسی صهیونیسم بین‌الملل بر دولت‌های آن‌ها است».
وی ابراز داشت: جهنم خشم محرومان در انتظار دولتمردان امریکایی است.
ابراهیمی افزود: اسلام در تمام دنیا باید به نقشه راهی که توسط ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بیان می‌شود، توجه کند تا عزت اسلامی برگردد.
انتهای پیام/ص20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول