اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

ترویج فرهنگ مطالعه از سنین پایین آغاز شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه باید از سنین پایین، خانواده‏ها، مدارس آغاز شود.

ترویج فرهنگ مطالعه از سنین پایین آغاز شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری پیش از ظهر امروز در دومین جلسه کتاب و کتاب‏خوانی که در شهرستان فیروزکوه و با حضور مدیرکل امور کتابخانه‏های استان تهران، حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری امام جمعه فیروزکوه و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، ضمن یادآوری هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: باید در بحث کتاب و کتاب‏خوانی دو مسئله را مدنظر داشت.
وی افزود: در گذشته ماموریت انجمن کتابخانه‏های عمومی مشخص بود و در حال حاضر در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و گسترش مطالعه مفید، هماهنگی لازم در سطح شهرستان به وجود آمده است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: با مطالعه خاطرات بزرگان به این نتیجه خواهیم رسید که این افراد سختی‏های زیادی را در امر مطالعه متحمل شده‏اند.
افشارنادری تصریح کرد: اگر در زمینه‏های مختلف علمی و فرهنگی دستاوردهای به دست آورده‏ایم، نتیجه فکر و اندیشه است؛ بنابراین باید با مطالعه آثار و ایده‏های دیگران افتخاراتی را کسب کنیم. 
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: هیچ رسانه‏ای جای کتاب را نخواهد گرفت؛ چون کتاب مجموعه‏ای است که نویسنده با مطالعه آثار دیگران تمامی تلاش‏ها و تراوش‏های فکری خود را جمع‏آوری کرده و یک مجموعه تازه را ارایه خواهد داد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: پس از مطالعه عمیق یک کتاب دریچه جدیدی در ذهن افراد باز خواهد شد.
افشارنادری بیان کرد: مطالعه در جامعه باید از سنین پایین، خانواده‏ها و مدارس آغاز شود؛ چون افرادی که در حال حاضر به مسند و محبوبیتی رسیده‏اند در وهله نخست لطف خدا شامل حال آنان شده و در وهله دوم به لحاظ سختی‏هایی که در امر مطالعه متحمل شده‏اند، به این جایگاه رسیده‏اند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول