اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی:

سرانه مطالعه در کشور 18 دقیقه است

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: اکنون سرانه مطالعه در کشور 18 دقیقه است.

سرانه مطالعه در کشور 18 دقیقه است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سادات فاطمی ظهر امروز در نشست مسئولان کتابخانه‌های عمومی استان ایلام اظهار داشت: این میزان سرانه رقم مناسبی نیست.
وی ادامه داد: برای افزایش سرانه مطالعه در کشور برنامه‌های مختلفی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تدوین شده است.
این مسئول اضافه کرد: ساماندهی کتابخانه‌ها، به روز شدن منابع استفاده از اینترنت و کتابخانه‌های دیجیتال از جمله برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی برای افزایش سرانه مطالعه در کشور است.
فاطمی تصریح کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی به صورت آن لاین در مناطق مختلف کشور از دیگر برنامه‌های این نهاد برای افزایش سرانه مطالعه در کشور است.
معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: تاکنون نیز در این راستا بخش عمده‌ای از طرح‌های تدوین شده اجرایی شده است.
وی ادامه داد: قرار است با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی کارشناسان و مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بخش دیگری از این برنامه‌ها تا پایان امسال در کشور اجرایی شود.
این مسئول اضافه کرد: معاونت امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی برای افزایش سرانه مطالعه در کشور از تمام توان خود استفاده خواهد کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول