اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

42 میلیارد تومان برای تعریض محور تنگ‌ارم بوشکان نیاز است

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: 42 میلیارد تومان برای تعریض محور تنگ‌ارم بوشکان نیاز است.

42 میلیارد تومان برای تعریض محور تنگ‌ارم بوشکان نیاز است
ایوب پاپری‌مقدم امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های راهسازی دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه پروژه‌های راهسازی و ایمن‌سازی مناطق مختلف دشتستان در دو سال اخیر با پیگیری همه دست‌اندرکاران به خوبی انجام گرفته و امیدواری زیادی برای بهبود وضعیت راه‌ها به وجود آمده است.
وی با اشاره به لزوم تعریض محور فرعی نمازگاه ـ تنگ ارم ـ بوشکان افزود: این مسیر بطول 9 کیلومتر نیاز به تعریض دارد که مذاکرات لازم را با معاونت محترم وزیر راه و ترابری انجام داده‌ایم.
نماینده دشتستان در مجلس خاطرنشان کرد: مطالعات مقدماتی این طرح برای ارتقاء محور به راه اصلی توسط مشاور ذیصلاح انجام گرفته که برای عملیاتی شدن آن طبق برآورد انجام شده اعتباری بالغ بر 42 میلیارد تومان مورد نیاز است.
پاپری‌مقدم همچنین از احداث جاده ارتباطی روستایی چهل زرعی عجم واقع در بخش شبانکاره خبر داد و یادآور شد: بر اساس برآوردهای انجام گرفته برای احداث این جاده بیش از 17 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدوار هستیم به زودی تامین اعتبار و اجرایی شود.
وی با اشاره به سایر اقدامات در حوزه راهسازی دشتستان گفت: برای جذب اعتبارات لازم به منظور تکمیل عملیات اجرایی و ایمن‌سازی تقاطع‌های غیر همسطح واقع در بزرگراه‌های برازجان ـ گناوه، بوشهر ـ برازجان و شیراز ـ برازجان، مذاکرات لازم را با وزارت راه و ترابری انجام داده‌ایم که انشاالله به نتیجه لازم برسیم.
این نماینده مجلس بیان داشت: ایمن‌سازی و اصلاح تقاطع غیر همسطح ورودی برازجان از سمت شهر دالکی و رفع پیچ خطرناک ابتدای ورودی و لزوم انتقال ورودی حداقل یک کیلومتر قبل از ورودی فعلی و نصب علائم ایمنی و تابلو های بزرگ تعیین مسیر در فاصله‌های مناسب از ورودی نیز پیگیری شده و به فضل خدا به زودی عملیاتی شود.
پاپری‌مقدم اذعان داشت: تقاضای اعتبارات لازم برای تامین روشنایی محور بوشهر ـ برازجان ـ شیراز حدفاصل روستای احمدی تا پاسگاه شهید صلاحی نیز طی هفته گذشته انجام گرفته است.
وی افزود: روشنایی محور شهید صلاحی تا دالکی بطول 5 کیلومتر انجام شده و موافقت وزارتخانه برای تامین بودجه لازم برای روشنایی برازجان تا احمدی نیز اعلام شده است.
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشتستان دارای قابلیت‌های بسیار زیادی برای توسعه و پیشرفت است و توسعه زیرساخت‌های این شهرستان از اساسی‌ترین برنامه‌هایی است که نیاز به پیگیری دارد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم همکاری کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول