اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد دماوند خبر داد:

تقویت سامانه‏های الکترونیکی دانشگاه آزاد دماوند

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: سامانه‏های الکترونیکی این واحد دانشگاهی در بخش‏های مختلف در کشور کم‏نظیر است.

تقویت سامانه‏های الکترونیکی دانشگاه آزاد دماوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، رضا قاسمی در جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برخی مسائل آموزشی را برای این دانشجویان متذکر شد.
وی افزود: سامانه‏های الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در بخش‏های مختلف در کشور کم‏نظیر است و این مسئله به ویژه در ثبت‏نام و آموزش مشهود است.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند تصریح کرد: تمام کارهای آموزشی از طریق سایت این دانشگاه انجام می‏شود و کمترین نیاز برای حضور مستقیم دانشجو پیش‏بینی شده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند نیز در این جلسه ضمن تبریک و خوش‏آمدگویی به ورودی‏های جدید نکاتی را برای آنها تشریح کرد.
محمود صفری در مورد موقعیت شهر دماوند توضیح داد و همچنین به دانشجویان توصیه کرد تا شاُن و قدر دانشجو بودن و دانشگاه آزاد دماوند را بدانند و بشناسند.
محمدرضا عسگریان مدیر آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند نیز در این مراسم بخش‏های پر کاربرد و موردنیاز دانشجویان از آیین‏نامه آموزشی را برای آنها عنوان کرد و آنها را به هر چه بیشتر و بهتر درس خواندن تشویق کرد.
هادی عبدالله معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند نیز در این مراسم با تکمیل صحبت‏های مدیر آموزش این واحد تاکید کرد: بیشتر موقعیت‏های مناسب و بیشتر موقعیت‏های شغلی در دست کسانی خواهد بود که بهتر درس بخوانند و از این رو مجددا آنها را به تحصیل بهتر ترغیب د.
همچنین از دیگر سخنرانان این مراسم حجت‏الاسلام احمدی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، حجت‏الاسلام واسعی مسئول فرهنگی سما، وطنی معاون پشتیبانی سما، محمدرضا حاج‏علی‏اکبری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و حنوجی مسئول بسیج دانشجویی بودند.
همچنین در مراسمی که در آموزشکده سما ویژه دانشجویان جدید کاردانی‏ برگزار شد، حمید محمدعلیان رئیس سمای دماوند و رنجبر معاون آموزشی و پژوهشی سما به بیان مقررات و آیین‏نامه‏های مختلف این مرکز پرداختند.
در این جلسات توجیهی که هر ساله برگزار می‏شود، موارد متعدد آموزشی و دانشجویی که دانشجویان بیشترین سر و کار را با آن دارند و بیشترین مراجعه‏ها و مسائل آنها در مواجهه با آن است، مطرح و نحوه دسترسی و انجام کار توضیح داده می‏شود.
این جلسات برای مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی برگزار شد و در آن دانشجویان با مسائل آموزشی و دانشجویی مورد نیاز خود آشنا شدند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول