اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران خبر داد:

پیشرفت 95 درصدی فضاهای جدید آموزشی دانشگاه آزاد گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران از پیشرفت 95 درصدی فضاهای جدید آموزشی، پژوهشی، رفاهی و محوطه‌سازی این واحد دانشگاهی خبر داد.

پیشرفت 95 درصدی فضاهای جدید آموزشی دانشگاه آزاد گچساران
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید یعقوب زراعت‌کیش ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اظهار داشت: تبیین خدمات دانشگاه آزاد اسلامی  از جمله مواردی است که باید با استفاده از برنامه‌های مختلف فرهنگی، علمی، پژوهشی و هنری به اطلاع اقشار مختلف مردم رسانده شود.
زراعت‌کیش تشریح خدمات دانشگاه آزاد اسلامی و تأثیرات آن‌ بر پیشرفت جامعه را ضروری دانست و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، پژوهشی و اقتصادی تحولات کم‌نظیری را در جامعه ایجاد و از خروج میلیاردها دلار ارز از کشور جلوگیری کرده است.
وی افزود: برگزاری همایش نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان، مسابقات ورزشی، گشایش نمایشگاه عرضه دستاوردهای دانشگاه به صورت آماری،کاشت نهال، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی و طرح‌های پژوهشی با موضوع تبیین خدمات دانشگاه آزاد اسلامی و برنامه‌های متنوع دیگر از جمله برنامه‌های این واحد دانشگاهی در آئین بزرگداشت سی‌امین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی است.
عالی‌ترین مقام دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با اشاره به اهمیت دانشگاه در توسعه و پیشرفت کشور خاطرنشان کرد: دانشگاه یکی از ارکان توسعه‌یافتگی بوده و دانشگاه آزاد گچساران با بیش از 10 هزار دانشجو بزرگ‌ترین دانشگاه در کهگیلویه و بویراحمد است.
زراعت‌کیش بیان داشت: دانشگاه در توسعه علمی، سیاسی، اقتصادی یک شهر پیش‌گام بوده و در عرصه فرهنگ بسیاری از الگوهای پیاده‌شده در خانواده‌ها متأثر از دانشگاه‌ها است.
وی فرایند توسعه را فرایندی چند بعدی عنوان کرد و افزود: در عرصه علمی دانشگاه نقش مهمی را در توسعه شهر دارد.
زراعت‌کیش با اشاره به وجود ظرفیت‌ها مطلوب در گچساران برای رشد و پیشرفت هرچه بیشتر این شهرستان گفت: گچساران یکی از شهرهای قدیمی و سنتی و دارای ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی زیادی است که با توجه به اقدامات ارزنده‌ صورت ‌گرفته بعد از انقلاب، ظرفیت‌های بالایی برای پیشرفت دارد.

* 11 هزار متر مربع فضای جدید آموزشی و رفاهی در دانشگاه آزاد گچساران آماده بهره‌برداری است
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران نیز در این جلسه بیان داشت: شش طرح عمرانی بزرگ در واحد گچساران به‌طور همزمان شروع شد که با تلاش و همت حوزه عمرانی و همکاری سایر حوزه‌ها، مراحل پایانی خود را می‌گذراند.
داود حمیدیان ابراز داشت: افزون بر 11 هزار متر مربع فضای جدید آموزشی، پژوهشی، رفاهی و محوطه‌سازی در ترم جدید به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به توسعه فضاهای آموزشی و رفاهی در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران عنوان کرد: دانشکده علوم پایه،ساختمان جدید آزمایشگاه، مسجد دانشگاه، محوطه‌سازی و زیباسازی دانشگاه از جمله طرح‌های در دست اجرا توسط دانشگاه آزاد اسلامی گچساران است که تا پایان ترم جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

* پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد ضعف توان فنی و مالی دارند
معاون عمرانی دانشگاه آزاد گچساران با تاکید بر ضعف توان فنی و مالی پیمانکاران در استان یادآور شد: کمبود کارگر ماهر، ضعف در تکنولوژی اجرا و صعب‌العبور بودن کهگیلویه و بویراحمد از جمله مواردی است که باعث تأخیر در اجرای پروژه‌ها و افزایش قیمت تمام شده پروژه‌ها می‌شود.
حمیدیان تصریح کرد: اتمام کارهای باقیمانده، تکمیل زیرساخت دانشگاه، احداث ساختمان تجاری آموزشی در مرکز شهر، احداث مجتمع فرهنگی، مهمان‌سرای اساتید، پارک‌های فناوری و پیست دوچرخه‌سواری از جمله پروژه‌های در دست اقدام در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران است.
وی نظارت و ارزیابی پروژه‌ها را در روند اجرای سریع‌تر این پروژه‌ها و جلوگیری از صرف زمان و هزینه‌های غیر ضروری مؤثر دانست و اذعان داشت: حوزه معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با وجود کمبود نیرو در این بخش، با تلاش شبانه‌روزی نظارت مستمر و مؤثری بر پروژه‌های این واحد دانشگاهی دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول