اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جهرم تاکید کرد:

نقش مشارکت عمومی در ایجاد امنیت اجتماعی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی جهرم گفت: امنیت بدون مشارکت عمومی مردم امنیتی پایدار نیست.

نقش مشارکت عمومی در ایجاد امنیت اجتماعی
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، غفار محمدی بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران با گرامی داشت 13 مهر روز نیروی انتظامی اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است تا این نیرو بتواند فعالیت خود را برای مردم تبیین کند.
وی با بیان شعار امسال هفته نیروی انتظامی افزود: امسال نیروی انتظامی با شعار «سهم من در امنیت و آرامش» ذهن هر شهروند را به تامل واداشته است تا هر یک از افراد جامعه به تنهایی خود را در ترازوی سنجش قرار داده و سهم خود را در تولید امنیت جستجو و مشخص کنند.
رئیس پلیس جهرم ابراز داشت: به یقین نیروی انتظامی خود به تنهایی نمی‌تواند موجبات امنیت و آرامش را در سطح جامعه ایجاد کند و این امر مستلزم تعامل و همکاری تمام‌جانبه بین ادارات، نهادها، خانواده‌ها و مردم است.
وی بیان داشت: نیروی انتظامی امسال با محور افزایش مشارکت عمومی در کنار افزایش اعتماد عمومی و با رویکرد جامعه محوری برنامه‌های خود را آغاز می‌کند.
محمدی اطلاع‌رسانی در مورد برنامه‌های نیروی انتظامی را از دیگر ویژگی‌های این هفته دانست و خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا در هفته نیروی انتظامی سهم هر شهروند را در تامین امنیت و آرامش جامعه تبیین کنیم چرا که امنیت بدون مشارکت مردم امنیتی پایدار نیست.
فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به برنامه‌های گرامی داشت هفته نیروی انتظامی در شهرستان جهرم تصریح کرد: در این هفته برنامه‌های متنوع و مختلفی در سطح این شهرستان در نظر گرفته شده که هدف عمده در این برنامه‌ها جلب اعتماد عمومی، افزایش دامنه تعاملات با مردم و مسئله آموزش همگانی است.
وی همایش پلیس و اصناف، مراسم کوهپیمایی کارکنان نیروی انتظامی و گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام را از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در جهرم دانست و عنوان کرد: دیدار با امام جمعه جهرم، برگزاری همایش همیاران پلیس، اجرای مسابقه پیامکی، سخنرانی کارشناسان انتظامی در مدارس و مساجد، نواختن زنگ انضباط اجتماعی و همایش فرهنگ‌یاران پلیس از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی است.
این مسئول با بیان اینکه هدف از برگزاری برنامه‌های هفته نیروی انتظامی افزایش سطح کیفی برنامه‌ها است گفت: مردم برای ایجاد، حفظ و ارتقای امنیت وظایفی بر دوش دارند که مهمترین آن مقید بودن به قوانین است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول