اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری قم:

4000 نفر عضو سامانه قبوض الکترونیکی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری قم تعداد اعضای سامانه پرداخت قبوض الکترونیکی را 4 هزار نفر معرفی کرد.

4000 نفر عضو سامانه قبوض الکترونیکی هستند
علی رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تعداد اعضای سامانه قبوض الکترونیکی استان را 4 هزار ‌نفر معرفی و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی استانداری در زمینه فرهنگ‌سازی استفاده از سامانه قبوض الکترونیکی، تعداد اعضای این سامانه افزایش خواهد یافت و به تدریج به سمت ملی کردن این طرح حرکت خواهیم کرد.
وی با اشاره به سرمایه‌گذاری یک میلیارد ریالی در زمینه راه‌اندازی سامانه قبوض الکترونیک بیان کرد: برای طراحی نرم‌افزار این سامانه حدود 500 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده و مابقی آن هزینه‌های سخت افزاری سامانه است.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری قم با بیان اینکه این طرح به مدت یک سال فعالیت آزمایشی داشته است، افزود: این سامانه با کمک دولت مورد آزمایش قرارگرفت و به مرحله بهره‌برداری رسید.
رمضانی در ادامه افزود: با بهره‌گیری از بهترین و بالاترین سیستم‌های امنیتی، امنیت سایت به‌طور کامل فراهم شده است تا از هرگونه سوء استفاده احتمالی جلوگیری شود.
وی فعالیت‌هایی از جمله مدل‌های ترویجی و تبلیغی برای فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از این سامانه را الزامی دانست و گفت: برای استفاده مردم از این سامانه نیازمند فرهنگ‌سازی بیشتری هستیم.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری قم در پایان انجام تبلیغات بر روی قبوض کاغذی توزیعی شرکت‌های آب و برق و‌... از دوره آتی، ارسال پیامک‌های گروهی، توزیع پوستر و بنرهای تبلیغاتی، برگزاری جشنواره پرداخت غیر‌حضوری در عید غدیر‌خم و طراحی لوگوی مشترک برای سامانه را از جمله فعالیت‌های استانداری برای فرهنگ‌سازی استفاده از سامانه قبوض الکترونیکی معرفی کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول