اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه آزاد تاکستان:

پرداختن به مسائل فرهنگی باید بدون نگاه سیاسی باشد

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه آزاد تاکستان گفت: پرداختن به مسائل آموزشی، علمی و فرهنگی باید فارغ از هرگونه نگاه سیاسی و جانبدارانه باشد.

پرداختن به مسائل فرهنگی باید بدون نگاه سیاسی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد تاکستان، جواد طاهری در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد تاکستان با فرماندار این شهرستان بیان کرد: اکثر شهرهای بزرگ کشور در بحث پرداختن به مسائل فرهنگی موفق بوده و فرمانداران نگاه خاصی به این مقوله دارند از این رو این شهرستان نیز نیازمند نگاه ویژه قوه مجریه به مسائل فرهنگی است و قطع یقین فرماندار تاکستان ایجاد ساخت و سازهای فرهنگی را در اولویت امور قرار خواهند داد.
وی افزود: دانشگاه آزاد تاکستان نیز به عنوان بزرگترین مجموعه آموزشی شهرستان و دومین دانشگاه بزرگ استان با دارا بودن نزدیک به 17 هزار دانشجو، 250 عضو هیئت علمی و 700 استاد حق التدریس و مجموعه‌ای با پتانسیل علمی بالا در طول 24 سال حیات خود توانسته یک مجموعه خوب فرهنگی، علمی و آموزشی را در راستای خدمت به شهرستان فراهم کند و به مدد همین پتانسیل‌ها آمادگی خود را در راستای پرداختن به مسائل فرهنگی شهرستان تحت نظارت فرمانداری اعلامی می‌کند.
سرپرست دانشگاه آزاد تاکستان اضافه کرد: پرداختن به مسائل آموزشی علمی و فرهنگی باید فارغ از هر گونه نگاه سیاسی و جانبدارانه باشد و دانشگاه آزاد نیز از این مسیر عدول نکرده و به عنوان یک بازوی توانمند فرهنگی مجموعه فرمانداری آماده خدمتگزاری به مردم منطقه و استان است.
وی با اشاره به اهمیت پژوهش و نگاه دانشگاه آزاد در این حوزه گفت: در بحث پژوهش واحد تاکستان به لحاظ وجود اساتید و دانشجویان نخبه و مجرب دارای توانمندی‌های بی‌شماری است و می‌توان این ظرفیت را در امر مسائل پژوهشی شهرستان به کار برد.
در ادامه این دیدار مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد واحد تاکستان اظهار کرد: مجموعه دانشگاه آزاد بر اساس فرامین دینی و اسلامی همواره بر یک اصل توجه ویژه دارد و آن اینکه دانشگاه باید دانشگاه باشد یعنی محل تبادل اندیشه و علم و به طور مطمئن تا به حال از این اصل تخطی نکرده و بحث آموزش علم را به معنی اعم انجام داده است.
حجت‌الاسلام علی جهان محمدی تأکید کرد: دانشجو محوری در انجام مسائل فرهنگی و ارزشی حرف اول را در دانشگاه می‌زند و خوشبختانه مشارکت اکثریت دانشجویان در قالب هیئت‌های مذهبی، بسیج دانشجویی و غیره گواه خوبی بر این مدعا است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول