اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت گاز استان البرز خبر داد:

تمدید مهلت خود اظهاری برای تفکیک کنتورهای گاز در البرز

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت گاز استان البرز گفت: مهلت خود اظهاری مشترکان گاز شهری در این استان که تاکنون موفق به اصلاح و جداسازی کنتورهای گاز واحد مسکونی خود نشده‌اند تا آخر ماه جاری تمدید شد.

تمدید مهلت خود اظهاری برای تفکیک کنتورهای گاز در البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، محمد هدایی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، گاز مصرفی مشترکان بر اساس تعداد واحدهای مسکونی و به صورت پلکانی محاسبه می‌شود.
وی این نوید را به مشترکانی که بتوانند در مهلت تعیین شده فرم خود اظهاری را تکمیل کنند داد که حداکثر تا سه ماه بعد در صورت تکمیل مدارک و تاییدیه نقشه‌های اصلاحی، هزینه گاز مصرفی آنان از ابتدای قانون هدفمندی یارانه‌ها اصلاح می‌شود و این مزیتی است که مشترکان باید از آن استفاده کنند.
هدایی پور تاکید کرد: مشترکان مجتمع‌های مسکونی که بعد از پایان این مهلت اقدام به تفکیک کنتورهای گاز خود کنند هزینه گاز آنان از تاریخ احراز شرایط و ارائه مدارک از سوی متقاضیان تعیین و محاسبه خواهد شد.
به گفته وی مشترکان برای دریافت فرم مربوطه و ارایه درخواست اصلاح قبض‌های گاز خود می‌توانند در فرصت باقیمانده به ادارات گاز استان مراجعه کنند
این مسئول با بیان اینکه تمهیدات پیش‌بینی شده در تفکیک کنتورهای گاز در واحدهای آپارتمانی این استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن با حداقل هزینه انجام می‌شود افزود: اصلاح لوله‌کشی گاز توسط مالک براساس ضوابط تعیین شده و صدور تاییدیه از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان از جمله مراحل جداسازی کنتورهای گاز مشترکان است.
وی اظهار داشت: چنان چه یک واحد از چند واحد یک مجموعه مسکونی اقدام به تفکیک کنتور گاز خود کند با ارایه نقشه و گواهی تست سرجوش محل جدا شده و فقط هزینه تاییدیه واحد تفکیک شده اخذ خواهد شد.
هدایی پور یادآور شد: از مالکان واحدهایی که مبادرت به جداسازی کنتورهای گاز خود کنند فقط مبلغ 280 هزار ریال بایت هزینه تاییدیه نظام مهندسی دریافت می‌شود.
وی، شفاف سازی هزینه‌های گاز مصرفی و اعمال مدیریت شخصی بر مصرف گاز را از اهداف مهم تفکیک کنتورها برشمرد.
هدایی پور افزود: پس از عملیات جداسازی کنتورها و تکمیل پرونده ظرف مدت 48 ساعت نسبت به نصب کنتور جدید اقدام خواهد شد.
وی گفت: در حال حاضر از آغاز قانون هدفمندسازی یارانه‌ها تاکنون کنتور بیش از 10 هزار مشترک گاز در این استان تفکیک شده است.
شرکت گاز استان البرز اکنون 419 هزار و611 مشترک در این استان را زیر پوشش دارد.
 انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول