اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ترویج مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی؛

تمبر اختصاصی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی رونمایی شد

خبرگزاری فارس: در راستای ترویج مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی، تمبر اختصاصی شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی رونمایی شد.

تمبر اختصاصی شرکت گاز  آذربایجان‌شرقی رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی، مراسم رونمایی از تمبر اختصاصی شرکت گاز با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان، معاون امور پستی اداره کل پست استان و هیئت همراه، مسئولان و کارکنان شرکت در محل سالن آمفی تئاتر مرکز آموزش برگزار شد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گفت: تمبر اختصاصی شرکت گاز استان با شعار مصرف بهینه گاز و به منظور فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی در این نعمت الهی چاپ و تکثیر شده است.
علی فتح‌الله‌زاده افزود: این تمبر نماد و یادآوری است تا در تمام لحظات زندگی از نعمات الهی به طور صحیح استفاده کرده و در حفظ منابع تجدیدناپذیر که تاثیری بسیار مهمی در زیرساخت‌های اقتصادی کشور برعهده دارد، کوشا باشیم.
وی با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته به منظور آموزش و اصلاح الگوی مصرف خانوارهای استانی تصریح کرد: مجموعه فعالیت‌های شرکت گاز استان تلاش در راستای بهبود الگوی مصرف و نهادینه‌سازی فرهنگ اصیل صرفه‌جویی بوده تا از طریق استفاده بهینه از نعمت گاز علاوه بر ارتقای شرایط اقتصادی خانواده‌ها و عمل به فرامین دینی، شاهد رشد و توسعه پایدار در کشور باشیم.
فتح‌الله‌زاده ادامه داد: به منظور آشنایی هر چه بیشتر مردم استان در آستانه فصول سرد سال با نحوه مصرف و ایمنی، تمهیدات و تدابیر خاصی اندیشیده شده است که برقراری ایستگاه‌های مشاوره مصرف بهینه و ایمن در سطح شهر، هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش استان به منظور فرهنگ‌سازی مصرف بهینه در بین دانش‌آموزان گوشه‌ای از این اقدامات است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: تمام کارشناسان شرکت گاز به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه راهنمایی‌های لازم به مشترکان است.
انتهای پیام/م30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول