اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی:

مصرف گاز نیروگاه‌ها و مراکز صنعتی روزانه 5.7 میلیون مترمکعب است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: مصرف گاز نیروگاه‌ها و مصارف عمده صنعتی روزانه 5.7 میلیون مترمکعب است.

مصرف گاز نیروگاه‌ها و مراکز صنعتی روزانه 5.7 میلیون مترمکعب است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی، ولی‌الله دینی اظهار کرد: در حال حاضر گاز نیروگاه‌های استان دایر است که در این میان نیروگاه سهند روزانه با بیش از 2 میلیون مترمکعب مصرف گاز و در بین صنایع عمده نیز پالایشگاه تبریز با مصرفی معادل 700 هزار مترمکعب، بیشترین مصرف گاز را به خود اختصاص داده‌اند.
وی با اشاره به نقش اساسی صنایع در افزایش اشتغالزایی در کشور افزود: رویکرد ویژه شرکت گاز استان توسعه انرژی پاک از طریق احداث خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع گاز طبیعی است.
دینی تصریح کرد: در این راستا گازرسانی به صنایع عمده استان در دستور کار اجرایی این شرکت قرار گرفته که از آن جمله می‌توان به مس سونگون، نفلین سینیت سراب، توسعه فولاد میانه، فولاد بناب، عجب‌شیر، ملکان و نیروگاه 1000 مگاواتی هریس و... اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در همین راستا، در شش ماهه نخست سال‌جاری بیش از 102 واحد صنعتی با مجموع ظرفیت اسمی مصرف 59 هزار و 183 مترمکعب در ساعت در اقصی نقاط استان به شبکه گاز شهری متصل و از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.
انتهای پیام/م30
                                               
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول