اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای جلوگیری از هر شائبه در میان مردم؛

جابه‌جایی مدیریتی تا زمان انتخابات صورت نمی‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: برای جلوگیری از شائبه و سوء برداشت گروه‌های سیاسی و مردم از هرگونه تغییر مدیریتی و جابه‌جایی تا بعد از انتخابات در استان جلوگیری می‌کنیم.

جابه‌جایی مدیریتی تا زمان انتخابات صورت نمی‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی شامگاه گذشته در جلسه انتخاباتی در ارتباط با آخرین فعالیت‌های ستاد انتخابات استان اظهار داشت: در صددیم با افزایش ارتباط با رسانه‌ها مردم را از نزدیک در جریان آخرین وضعیت و رویدادها در ستاد انتخابات استان اصفهان قرار دهیم.
وی افزود: در حالی که بسیاری از ستادهای انتخابات در استان‌های دیگر در کشور به تازگی در حال شکل‌گیری است، اما استان اصفهان نخستین استانی است که از چندی پیش و جلوتر از سایر استان‌ها فعالیت های جدی انتخابات را آغاز کرده است.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: در بحث انتخابات ارتباط خوبی را با مدیریت اجرایی برقرار کرده‌ایم و زمینه‌های کار مساعدتر شده است.
وی ادامه داد: همچنین از فردا در تهران همایش دو روزه فرمانداران کشور برگزار می‌شود و مباحث انتخاباتی به آنها منتقل شده و از یکی از فرمانداران استان اصفهان نیز به عنوان فرماندار نمونه تجلیل به عمل می‌‌آید.
 
* نمایندگان با بصیرت در خدمت پیشبرد اهداف نظام اسلامی باشند
اسماعیلی در ارتباط با زمان ثبت‌نام انتخابات گفت: از 3 دی ماه ثبت‌نام انتخابات آغاز می‌شود و آخرین روز ثبت‌نام کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با حماسه مردم اصفهان در روز 9 دی است، تا نمایندگان با بصیرت در خدمت پیشبرد اهداف نظام اسلامی باشند.
وی با اشاره به اینکه سعی داریم فضای انتخاباتی را در جوی آرام پیش ببریم، تصریح کرد: سعی می‌شود در صورت امکان از هرگونه تغییر و جابه‌جایی در رده فرمانداران، معاونان و بخشداران در سطح استان جلوگیری شود تا از این موضوع احزاب و گروه های مختلف برداشت سوء نکنند.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: تنها در موارد اضطراری تغییر و تحول را در پست‌های اجرایی در استان داریم تا شائبه‌ای ایجاد نشود.
وی یادآور شد: طبق قانون برنامه پنجم توسعه بحث ماموریت و انتقال را در دستگاه‌های اجرایی خاتمه داده‌ایم و تنها در مواردی که یک پست خالی است ما فردی را منصوب می‌کنیم.
اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه درصددیم تعامل را مبتنی با فهم تحولات در جامعه به صورت جدی به صورت نظرسنجی و افکارسنجی ایجاد کنیم، تصریح کرد: برای حضور حداکثری مردم و مشارکت همه آحاد جامعه در نهمین دوره انتخابات به صورت مستمر در فضاهای عمومی جامعه حضور پیدا کرده و از مردم برای جلب رضایت آنها نظرخواهی می‌کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول