اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل نبود فضای ورزشی در میاندرود اتفاق افتاد؛

تمرین بوکس از ساختمان حمام متروکه تا حسینیه

خبرگزاری فارس: هنرجویان باشگاه بوکس میاندرود در استان مازندران بعد از تخریب حمام قدیمی در حسینیه تمرین می‌کنند که این ساختمان نیز در حال تخریب و نوسازی است.

تمرین بوکس از ساختمان حمام متروکه تا حسینیه
مربی باشگاه بوکس میاندرود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود بیان داشت: نداشتن سالن مناسب در سال‌های گذشته تعداد هنرجویان این باشگاه را از 120نفر به 20 نفر کاهش داده است.
امید نوری که سابقه 12 سال فعالیت در عرصه بوکس در بخش میاندرود را در کارنامه خود دارد در این مورد ادامه داد: باشگاه بوکس اسلام‌آباد از سال 78 در مکان اجاره‌ای کار خود را آغاز کرد و طی شش سال در مکان‌هایی که از لحاظ فنی مشابهتی با باشگاه نداشت تمرین می‌کردیم.
وی ثابت نبودن مکان باشگاه را یکی از دلایل کم رغبت شدن هنرجویان با وجود نیمه رایگان بودن هزینه عضویت دانست.
عضو کمیته فنی بوکس میاندرود در این مورد افزود: پس از به حداقل رسیدن تعداد هنرجویان، از سال 84 تاکنون در ساختمان قدیمی حمام این منطقه، تمرین می‌کردیم.
وی اضافه کرد: شهریور امسال به دلیل نامناسب بودن ساختمان حمام برای تمرین ورزشکاران همچنین تغییر کاربری، این مکان تخریب شد. 
نوری در این مورد گفت: باشگاه بوکس اسلام‌آباد پس از 12 سال باز هم با مشکل مکان تمرین مواجه شد تا اینکه با موافقت هیئت امنای مسجد باب الحوائج و به منظور حمایت از ورزشکاران مقرر شد تا این باشگاه به ساختمان حسینیه منتقل شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه قرار است در آینده نزدیک ساختمان حسینیه نیز تخریب و نوسازی شود از مسئولان میاندرود و مدیرکل ورزش و جوانان استان تقاضا داریم با توجه ویژه به این مسئله همچون همیشه به رشد و توسعه ورزش در شهرستان میاندرود کمک کنند.
نوری چهار مورد قهرمانی مسابقات استانی در رشته بوکس طی سال‌های گذشته را از مقامات کسب شده توسط هنرجویان باشگاه بوکس اسلام آباد میاندرود با وجود کمبودها اعلام کرد.  
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول