اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بانوان قمی صورت گرفت؛

کسب 2 مدال طلا کیک بوکسینگ بانوان کشور‌

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت بانوان قمی در مسابقات کیک بوکسینگ خبر داد و گفت: بانوان قمی در این مسابقات دو مدال طلا، سه نقره و یک برنز کسب کردند.

کسب 2 مدال طلا کیک بوکسینگ بانوان کشور‌
مهدی اردستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: پیکارهای انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ بانوان کشورمان به منظور شناخت ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت‌های مهم برون مرزی برگزار شد و خوشبختانه بانوان قمی در پنج وزن در بین برترین‌ها حضور داشتند.
وی ادامه داد: میزبانی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ بانوان کشور با هیئت ورزش‌های رزمی استان لرستان بود که طی آن 200 فایتر از استان‌های مختلف کشور برای قرار گرفتن در بین نفرات برتر با یکدیگر مسابقه دادند.
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: با توجه به اینکه در طول سال اعزام‌های مختلفی به رقابت‌های مهم قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی داریم، همواره مهم‌ترین نکته‌ای که مورد نظر ما قرار دارد، اعزام تیم‌هایی قوی و مدعی برای کسب مقام و مدال است.
وی عنوان کرد: هشت فایتر را به پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در لرستان اعزام کرده بودیم که خوشبختانه پایان تلاش بانوان اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی قم به این رقابت‌ها، کسب پنج نشان طلا، نقره و برنز بود.
اردستانی بیان کرد: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود ولی نفراتی که از هیئت ورزش‌های رزمی قم به این مسابقات اعزام شده بودند، همگی از بهترین نفرات فعال در رشته‌های رزمی و به ویژه رشته ورزشی کیک بوکسینگ قم بودند.
وی اضافه کرد: حاصل تلاش تیم اعزامی بانوان هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ بانوان کشورمان، کسب دو نشان طلا، سه نقره و یک برنز بود که به خوبی توانمندی و استعداد بالای بانوان قمی در رشته‌های رزمی را نمایان کرد.
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به مدال آوران تیم اعزامی بانوان قم به این دوره از پیکارها، عنوان کرد: زهرا رحیمی نخستین بانوی مدال آور قمی بود که توانست مدال طلا را از آن خود کند، ضمن اینکه ملیحه شیرمحمدی نیز صاحب گردن آویز طلا شد.
وی خاطرنشان کرد: کسب دو نشان طلا در حالی برای تیم بانوان کیک بوکسینگ هیئت ورزش‌های رزمی قم رقم خورد که معصومه زینی‌وند، فاطمه سعادتمند و اعظم‌السادات قاسمی نیز در اوزان خود در جایگاه دوم ایستاده و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره شدند.
اردستانی گفت: تنها مدال برنز تیم اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم نیز پروانه سادات سید پور بود که با وجود شایستگی و توانمندی که برای قرار گرفتن بر سکوی نخست داشت، در نهایت با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.
وی با اشاره به مربیگری خانم قلی بیگی در ترکیب تیم اعزامی قم، تصریح کرد: هر پنج بانوی ورزشکار اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به این دوره از مسابقات با درخشش و اثبات شایستگی‌های خود به تیم ملی کیک بوکسینگ بانوان کشورمان نیز دعوت شدند.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول