اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 بوکس آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: دوره آموزشی مربیگری درجه 3 بوکس استان آذربایجان‌شرقی در مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان برگزار شد.

برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 بوکس آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، در این دوره آموزشی که حدود 30 تن از 11 شهرستان آذربایجان‌شرقی حضور داشتند، شرکت‌کنندگان از آخرین مطالب و فنون مربوط به تربیت بدنی و به خصوص رشته ورزشی بوکس آشنا شدند.
دبیر هیئت بوکس استان آذربایجان‌شرقی ضمن قدردانی از حمایت همه جانبه کریم رزقی رئیس اداره تربیت بدنی ملکان از تیم بوکس این شهرستان، در خصوص این کلاس گفت: این دوره آموزشی هر دو سه سال یک بار در استان برگزار می‌شود که با توجه به پیشرفت‌های ملکان در این رشته صلاح دیدیم این بار دوره در ملکان برگزار شود. 
جواد یزدان‌خواه افزود: این دوره صرفاً از شهرستان‌ها بوده و قبول شدگان یک ماه پس از موفقیت در دوره عملی گواهینامه مربیگری بوکس درجه 3 دریافت خواهند کرد.
وی به استقبال خوب از دوره مربیگری بوکس ملکان اشاره کرد و اظهار داشت: هر چند ما مجوز برای 25 شرکت‌کننده داشتیم ولی 30 نفر از 11 شهرستان استان در این دوره شرکت داشتند. 
دبیر هیئت بوکس استان آذربایجان‌شرقی افزود: تدریس دوره آموزش مربیگری بوکس ملکان بر عهده اساتید چون مددی، علیاری، رزقی، موسی‌نژاد و جمالی است که در رشته‌های مختلف تربیت بدنی و بوکس تدریس می‌کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول