اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس استان قم عنوان کرد:

درخشش بوکسورهای قمی در مسابقات جوانان کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس استان قم گفت: قدردان درخشش بوکسورهای خوب و توانمند قمی در مسابقات قهرمانی کشور هستیم.

درخشش بوکسورهای قمی در مسابقات جوانان کشور
محمد جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: درخشش خیره کننده ای از بوکسورهای اعزامی قم به پیکارهای قهرمانی کشور را شاهد بودیم و این نشان می‌دهد که قم در بوکس جوز استان های موفق کشور است.
وی ادامه داد: حضور دو بوکسور قمی در فینال مسابقات قهرمانی رده سنی جوانان کشور بیانگر قدرت بوکس قم است و از تلاش و اهتمام مربیان پر توان بوکس قم و همچنین دو بوکسور آینده دار قمی در راه کسب افتخار برای ورزش و رشته بوکس قم قدردانی می‌کنم.
رئیس هیئت بوکس استان قم در ادامه با اشاره به کیفیت رقابت ها و نحوه افتخار آفرینی بوکسورهای قمی در این دوره از مسابقات، ابراز داشت: پنج بوکسور قمی در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور حضور داشتند که بوکسورهای دو وزن موفق به کسب مدال شدند.
وی با بیان اینکه مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور از امروز آغاز می‌شود، اظهار داشت: مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور با شرکت برترین‌های این رشته ورزشی به میزبانی هیئت بوکس استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد.
جعفری با بیان اینکه شهر یاسوج میزبانی این مسابقات را بر عهده داشت، عنوان کرد: رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان کشور با حضور 245 بوکسور از تمام استان‌های کشور در شهر یاسوج در اوزان مختلف برگزار شد که با کسب دو نشان نقره وزن 56 کیلوگرم و طلای وزن 60 کیلوگرم برای تیم اعزامی جوانان قم همراه بود.
وی با بیان اینکه رقابت بوکسورهای شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشور در سالن کوثر شهر یاسوج برگزار شد، اضافه کرد: نفرات برتر این مسابقات در پایان به اردوی تیم بوکس جوانان کشورمان برای اعزام به مسابقات مهم برون مرزی دعوت می‌شوند.
رئیس هیئت بوکس استان قم ابراز داشت: مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده سنی جوانان در حالی برگزار شد که در ترکیب تیم بوکس رده سنی جوانان استان قم در این رقابت‌ها پنج بوکسور حضور داشتند که در نهایت محمد مردی در وزن 56 کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود به دیدار نهایی رسید اما در دیدار فینال با حریف کرمانشاهی که میزبان بود، برخورد کرد و با قبول باخت ناباورانه مقابل این بوکسور به مدال نقره و مقام نایب قهرمانی دست یافت.
وی بیان داشت: این در حالی است که میثم کردنوکر در وزن 60 کیلوگرم با شایستگی حریفان خود را یکی پس از دیگری از مقابل برداشت و به دیدار فینال راه یافت و در دیدار نهایی نیز موفق شد حریف کرمانی خود را شکست داده و قهرمان این وزن شود.
جعفری با اشاره به اوزانی که بوکسورهای قمی در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور با حریفان پیکار کردند، عنوان داشت: این تیم در اوزان منهای 56، 60، 64، 69 و 91 کیلوگرم در مسابقات جوانان قهرمانی کشور شرکت کرد که در ترکیب آن در وزن منهای 56 کیلوگرم محمد مردی، در وزن منهای 60 کیلوگرم محمد کردنوکر، در وزن منهای 64 کیلوگرم احسان خدایاری، در وزن منهای 69 کیلوگرم محمد پاپی و در وزن منهای 91 کیلوگرم حسن علی غلامی حضور داشتند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول