اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی تربیت‌بدنی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

پایان مسابقات بوکس جوانان و انتخابی تیم ملی در یاسوج

خبرگزاری فارس: سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پایان مسابقات بوکس جوانان و انتخابی تیم ملی، تیم کرمانشاه عنوان قهرمانی را کسب کرد.

پایان مسابقات بوکس جوانان و انتخابی تیم ملی در یاسوج
آرمان قنبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در جریان این مسابقات که با حضور 170 نفر از بوکسرهای تیم‌های استان‌های سراسر کشور از 17تا 23 شهریور ماه در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه بویراحمد برگزار شد تیم کرمانشاه قهرمان این دوره از مسابقات شد.
وی افزود: این تیم موفق شد با کسب 22 امتیاز مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کند و تیم‌های گیلان با 19 امتیاز، سیستان و بلوچستان با 18 امیتاز، خوزستان با 18 امتیاز، مازندران با 15 امتیاز، تهران با 15 امیتاز، لرستان با 12 امتیاز، قم با 11 امتیاز، توابع تهران با 9 امتیاز و زنجان با هشت امتیاز در مکان‌های دوم تا دهم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.
این مسئول در اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در روز پایانی و فینال این مسابقات رضا حلاف از مازندران با غلبه بر هومن طغانی از مازندران به مقام قهرمانی رسید.
قنبرزاده گفت: در بقیه اوزان نیز محمد مرادی از خوزستان، محمد مردی قشقایی از قم، میثم کردنوکری از قم، پیمان زارع از کرمانشاه، موسی حیدری، حسین کهرازه از سیستان و بلوچستان، سهند بابایی از گیلان، علی‌اکبر ریگی از سیستان و بلوچستان و مجتبی پیری از لرستان با غلبه بر حریفان خود ضمن کسب مقام اول این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
سخنگوی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نفرات اول تا سوم این مسابقات به اردوی تیم ملی جوانان بوکس کشور دعوت شدند.
وی اذعان داشت: در این دوره از مسابقات 152 دیدار برگزار شد که در مراسم پایانی و توزیع مدال این دوره از مسابقات احمد ناطق‌نوری ریاست فدراسیون بوکس کشور، نیکزاد استاندار ورزش دوست این استان و شفیعی مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول