اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال محقق شد؛

ثبت 5 خانه قرآن جدید در جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از ثبت 5 خانه قرآن جدید در نیمه نخست سال 90 در جم خبر داد.

ثبت 5 خانه قرآن جدید در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های شش ماهه نخست تبلیغات اسلامی جم اظهار داشت: تلاش برای گسترش فرهنگ دینی و ترویج معنویت و اخلاق اسلامی از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره بوده که با همکاری مردم و هیئت‌های مذهبی و با تعامل مناسب سایر دستگاه‌های اجرایی به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم.
وی افزود: دشمنان به دنبال تضعیف اعتقادات اسلامی و کمرنگ کردن ارزش‌ها هستند و تلاش زیادی برای منحرف کردن نسل جوان انجام می‌دهند که همه باید هوشیار باشیم و با برنامه‌های فرهنگی سالم، دشمنان را ناکام کنیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم خاطرنشان کرد: برگزاری جشن ولادات ائمه در هیئات و مساجد، برگزاری مراسمات عزاداری در شهادات و وفیات، برگزاری مراسمات ویژه در مناسبت‌های ملی از قبیل دفاع مقدس، آزادسازی خرمشهر، ارتحال امام (ره) روز تبلیغ و...، توزیع اقلام فرهنگی از قبیل کتاب، مجله، نشریه، کتابچه، قرآن، رحل، ادعیه، پوستر، و... در مناسبت‌های مختلف، تقدیر از فعالان قرآنی و برگزاری همایش حجاب و عفاف با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه اعزامی از تهران از جمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی جم در نیمه نخست امسال بوده است.
سادات از ثبت 5 خانه قرآن جدید در نیمه نخست سال 90 در جم خبر داد و اذعان داشت: در نیمه دوم امسال نیز 5 خانه قرآن دیگر راه‌اندازی می‌شود.
وی به برخی از فعالیت‌های قرآنی در جم اشاره کرد و گفت: برگزاری 8 محفل بزرگ قرآنی با حضور اساتید بزرگ از جمله سعید طوسی قاری بین‌المللی، برگزاری جلسات ختم قرآن در بیش از 70 مسجد در طول ماه مبارک، برگزاری 30 دوره کلاس‌های قرآنی در سطوح مختلف و برگزاری دو دوره تفسیر بینات 18 و نسیم حیات 14 نیز در سال جاری اجرایی شده است.
رئیس تبلیغات اسلامی جم یادآور شد: اجرای 10 دوره طرح اوقات فراغت هسته فرهنگی جوان، اجرای 6 دوره طرح اوقات فراغت بوستان معرفت و برگزاری یک دوره آموزشیاری قرآن کریم نیز در این مجموعه انجام شده است.
سادات افزود: باید از تمام ظرفیت و پتانسیل موجود در شهرستان جم استفاده کنیم و راه را برای گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه هموار کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول