اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن الکریم اداره تبلیغات سمنان:

سمنان دارای 100 چهره قرآنی است

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در استان سمنان 100 چهره قرآنی شامل استاد، قاری، حافظ و پیشکسوت فعالیت می‏کنند.

سمنان دارای 100 چهره قرآنی است
محمد دلالی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: این افراد در سطوح شهرستانی، استانی و کشوری شاخص هستند و حائز رتبه در مسابقات بوده‏اند.
وی تصریح کرد: در مسابقات کشوری و بین‏المللی به ویژه مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور که یکی از معتبرترین سطوح رقابتی است، قاریان و حافظان استان سمنان رتبه‏های خوبی را کسب کرده‏اند.
دلالی افزود: کامران زمان‏نامیان، صالحی، حسینی‏جلالی، سیدمیعاد صالحی و سایر قاریان و حافظان ممتاز این استان در بسیاری از مسابقات در حد و اندازه‏های بالا، ظاهر شده و عناوین خوبی را از آن خود کرده‏اند.
مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در رابطه با راهکار تبلیغ و تعمیق فرهنگ قرآنی افزود: فعالیت‏های قرآنی اگر با هدف تربیت قرآنی باشد، این اثربخشی و تاثیرگذاری را خواهد داشت و سال‏های سال هم ساری و جاری است.
وی تصریح کرد: در واقع تعمیم فرهنگ قرآن‏پژوهی و قرآن‏فهمی در بین آحاد جامعه در راستای دستیابی به سعادت کامل دنیوی و اخروی، کاربردی کردن آیات قرآن کریم در راستای مقابله با هجوم فرهنگی برنامه‏ریزی شده دشمنان و فراهم ساختن زمینه‏های لازم برای مصونیت آحاد امت اسلامی و همچنین کمک به کاهش معضلات گوناگون با استفاده از نشر و ارائه الگوهای رفتاری و رهنمودهای قرآن حکیم، بستر مناسبی برای تبلیغ و تعمیق فرهنگ قرآنی است.
مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: ما در مباحث آموزشی به دنبال برگزاری دوره‏هایی با عنوان "کارگاه آموزشی مهارت‏های زندگی قرآنی" هستیم.
دلالی اضافه کرد: این دوره‏ها که در مرحله نخست برای چهره‏های ممتاز قرآنی برگزار خواهد شد، چهار روز تا یک هفته است تا در مراحل بعدی گروه‏های هدف عمومی‏تری را شامل می‏شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول