اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارج نهادن به خون شهدای نیروی انتظامی؛

محفل انس با قرآن در خاش برگزار شد

خبرگزاری فارس: کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش گفت: به منظور ارج نهادن به خون پاک شهدای نیروی انتظامی، محفل انس با قرآن در خاش برگزار شد.

محفل انس با قرآن در خاش برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مهدی هاشمی‌پور صبح امروز در محفل انس با قرآن کریم در مسجد عترت النبی (ص) خاش اظهار داشت: مراسم معنوی محفل انس با قرآن کریم به مناسبت هفته نیروی انتظامی و ارج نهادن به خون شهدای پاک نیروی انتظامی برگزار شده است.
وی افزود: در این محفل، قاریان برجسته شهرستان خاش با قرائت خود جمع حاضر را به فیض رسانیدند.
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش گفت: در پایان این مراسم به قاریان هدایایی از طرف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش توسط فرماندار و چند مسئول دیگر اعطا شد.
به مناسبت هفته ناجا، فرماندهان و مسئولان انتظامی شهر سیب و سوران و فرمانده روستای پسکوه این شهرستان در مسجد جامع عثمانی و مسجد حضرت علی (ع) این روستا حاضر و پیرامون وظایف نیروی انتظامی، تهدیدات، پیشگیری از سرقت و ناامنی‌ها و شیوه‌های مقابله با آسیب‌ها سخنانی ایراد کردند.
به مناسبت هفته ناجا، گردهمایی علمای اهل تسنن و تشیع در شهرستان نیکشهر برگزار شد.
این گردهمایی در حوزه علمیه فاروغیه شهرستان نیکشهر و با حضور امامان جمعه اهل تسنن و تشیع، فرمانده سپاه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی، امامان جمعه بخش‌های بنت، فنوج، لاشار، طلاب حوزه علمیه فاروغیه و جمعی از معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی برگزار شد.
مولوی وحیدی‌فر امام جمعه اهل تسنن از فرمانده انتظامی شهرستان به سبب برگزاری این گردهمایی تقدیر و تشکر کرد.
وی گفت: نیروی انتظامی ما مزین به اخلاق حسنه و سلاح ایمان است.
محسن راک فرمانده انتظامی نیکشهر نیز اظهار داشت: امنیت پایدار در این منطقه مستلزم تعامل سازنده بین علمای دین با مسئولان انتظامی است تا این تعامل در اهداف پیشگیرانه نیروی انتظامی به منصه ظهور برسد.
در ششمین روز از هفته ناجا سال‌جاری پس از ایجاد تعاملات و هماهنگی‌های لازم با اداره کل آموزش و پرورش استان توسط معاونت اجتماعی و تعیین مدارس و کارشناسان برای انجام آموزش چهره به چهره در مدارس، فرماندهان و کارشناسان انتظامی در مدارس دخترانه 15 خرداد حضور یافتند.
فرماندهان و کارشناسان انتظامی پیرامون امنیت، مشارکت عمومی و تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی و راهکارهای پیشگیری مباحثی مطرح کردند و در پایان نیز بروشور بین دانش‌آموزان توزیع شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول