اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

برخورد 187 درصدی با پدیده قاچاق در لرستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لرستان گفت: طی یک سال گذشته تاکنون ماموران نیروی انتظامی 187 درصد برخورد با پدیده قاچاق و قاچاقچیان را در کارنامه خود دارند.

برخورد 187 درصدی با پدیده قاچاق در لرستان
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار کاظم علیزاده پیش از ظهر امروز در مراسم مشترک نیروی انتظامی استان لرستان هدف عمده ناجا را ارتباط بیشتر با مردم و نخبگان، مسئول سازی سایر دستگاه مشارکت آن‌ها در ایجاد امنیت و افزایش سطح دانش و آگاهی مردم در حوزه امنیت عنوان کرد.
وی از کاهش صددرصدی جرائم خشن در این استان خبر داد و گفت: برقراری امنیت پایدار و کاهش آمار جرائم خشن در لرستان حاصل تلاش شبانه روزی ماموران تلاشگر این نیرو است.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: طی یک سال گذشته تاکنون حوادث فوتی رانندگی در لرستان 25 درصد کاهش داشته است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: سر منشا بسیاری از تصادفات در استان ناشی از استفاده موبایل در حین رانندگی است.
سردارعلیزاده با بیان اینکه یکی از فرهنگ‌های غیر اصول و ناصحیح در امر رانندگی، استفاده نامناسب و نابجا از بوق زدن است، گفت: همگان فرهنگ‌سازی جهت آشنایی خردسالان را در پیش‌گیری از تصادفات موثر می‌دانند، اگر چه این کار خوب بوده اما تا وقتی که والدین قوانین و مقررات را رعایت نکنند خردسالان به تبعیت از بزرگسالی قطعا تخلف رانندگی دارند.
وی موفقیت‌های این نیرو در مدت یک سال اخیر برشمرد و گفت: دست یابی به این موفقیت‌ها در سایه تعامل و همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی حاصل شده است.
فرمانده انتظامی لرستان همچنین با قدردانی پرسنل نیروی انتظامی استان به واسطه موفقیت در انجام مأموریت‌های محوله اظهار داشت: آنچه که نیروی انتظامی استان را در انجام مأموریت‌های برخورد با جرائم خشن و نرم، مأموریت‌های خدماتی، انضباطی، پی‌جویی، پیگیری و مأموریت‌های قضایی موفق کرده حاصل تعامل و همکاری خوب مردم ولایت‌مدار لرستان با این نیرو بوده است.
سردارعلیزاده همچنین اخلاص عمل، خدمت بی‌منت، حفظ انضباط ظاهری و انضباط در کار و رسیدگی به امور مردم همراه با رأفت را لازمه کار نیروی انتظامی برشمرد.
فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به شعار هفته ناجا امسال (سهم من در امنیت و آرامش) گفت:
همگان باید تلاش کنند از سهم خود در برقراری امنیت، آگاهی پیدا کنند زیرا اگر همه به وظایف خودآشنایی پیدا کردند،قطعا اکثریت حل می‌شود.
در ادامه این مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا، بازنشستگان، پرسنل رزمنده و نیز اعطای درجه به تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی لرستان صورت گرفت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول