اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

افزایش 100 درصدی کشف قاچاق در آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از افزایش 100درصدی کشف قاچاق و 12 درصدی کشف مواد مخدر در شش ماه نخست سال‌جاری خبر داد.

افزایش 100 درصدی کشف قاچاق در آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود خرم‌نیا امشب در جمع نیروهای نظامی مستقر در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: در تحقق شعار سهم من در امنیت و آرامش‌ بنا داریم فضای تعامل،گفت‌وگو و هم‌اندیشی با بخش‌های مختلف سازمان‌ها، تشکل‌ها و آحاد مردم ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: همه ساله شعاری برای هفته ناجا انتخاب می‌شود و مجموعه برنامه‌ها بر مبنای این شعار تدوین و سعی می‌شود شعار انتخابی پاسخگوی نیاز‌ها، خواسته‌ها و اهداف باشد.
خرم‌نیا افزود: یکی از مسائلی که در سال‌جاری بنا داریم ‌بر آن تاکید شود مسئله توجه به امنیت به عنوان یک تولید اجتماعی است. یعنی فرد به فرد اعضای جامعه هم در تولید و هم در حفظ و ارتقای آن مشارکت کنند.
وی گفت: تولید و حفظ امنیت یک مثلث سه ضلعی است که پلیس، حاکمیت و مردم سه ضلع آن هستند و تا زمانی که این سه ضلع با یکدیگر در مسیر برقراری امنیت مطلوب هماهنگ نباشند امنیت برقرار نمی‌شود.
خرم‌نیا ادامه داد: بر همین اساس، شعار هفته ناجا با عنوان سهم من در امنیت و آرامش انتخاب شد و بر مبنای همین شعار بنا داریم فضای تعامل،گفت‌وگو و هم‌اندیشی با بخش‌های مختلف سازمان‌ها، تشکل‌ها و آحاد مردم ایجاد کنیم.
وی گفت: اگر چه تهاجم نظامی دشمن را با دفاع جانانه پشت سرگذاشتیم، اما دشمنان قسم خورده انقلاب با روش‌های پیچیده میدان نبرد را تغییر داده و با تهاجم فرهنگی و تهدید نرم و بهره‌گیری از رسانه‌های قدرتمند و اثر گذار هجوم همه‌جانبه‌ای را در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی سامان داده و در پی‌آنند که ارزش‌ها، باورها و هویت دینی و انقلابی جامعه را هدف گرفته و با جداسازی نسل جوان از آرمان‌های، انقلاب و ولایت کنند.
خرم‌نیا اظهار داشت: نیروی انتظامی با استعانت از تدابیر رهبر معظم انقلاب تلاش دارد با هوشیاری، افزایش قدرت پیش‌بینی و اشراف اطلاعاتی و شناخت عرصه‌های جدید حضور دشمن و همچنین ارتقای‌ توانمندی افزایش کارآمدی و بهره‌گیری از امنیت نرم افزارانه و قدرت بازدارندگی، با اقدامات پیش‌دستانه و پیشگیرانه به دفاع از امنیت مردم پرداخته و با ارتقای کارآمدی در حوزه ماموریت گام‌های مهمی را بردارد.
وی گفت: کاهش 13 درصدی وقوع سرقت و افزایش 18 درصدی کشف جرائم و نیز کاهش 20.5 درصدی تصادفات و حوادث رانندگی افزایش 100درصدی کشف قاچاق و 12 درصدی کشف مواد مخدر در شش ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل و همچنین تلاش برای ارتقای امنیت اخلاقی جامعه و بهبود وضع ظاهری جامعه حاصل تلاش کارکنان نیروی انتظامی، پشتیبانی و معاضدت دستگاه‌های مختلف دولتی و همکاری خوب و قابل ملاحظه مردم‌ است.
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: امیدواریم با استمرار تلاش‌ها برای ایجاد امنیت و ارامش در استان به وظایف محموله به خوبی عمل کرده و در پی آن هستیم که عزت را در سایه رحمت ، اقتدار را در سایه رحمت، نصرت و رضای خدا را در سایه مجاهدت و اطاعت از ولایت بدست آوریم.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول