اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی اردبیل خبر داد:

توقیف 1061 اصله چوب‌آلات قاچاق در اردبیل

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: در راستای مبارزه با قاچاق چوب در اردبیل یک هزار و 61 اصله چوب‌آلات و 5 هزار و 645 کیلوگرم زغال قاچاق جنگلی کشف و توقیف شد.

توقیف 1061 اصله چوب‌آلات قاچاق در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طاهر برج‌ثریا پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد قاچاق چوب شهرستان اردبیل اظهار داشت: برای مبارزه با قاچاق چوب، زغال و خاک پیت در استان اردبیل تدابیر لازم بکار گرفته شده و در صورت مشاهده هرگونه قاچاق با متخلفین برخورد جدی خواهد شد. 
این مسئول بیان داشت: در رابطه با قاچاق چوب‌آلات و زغال در سال جاری 21 دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین از قاچاقچیان توقیف و در این رابطه 26 نفر هم دستگیرشده‌اند.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با اشاره به قاچاق خاک پیت در استان اردبیل خاطرنشان کرد: در رابطه با قاچاق خاک پیت دو دستگاه وسیله نقلیه توقیف و دو نفر هم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
برج‌ثریا با بیان اینکه ماموران حفاظت منابع طبیعی آماده برخورد با قاچاقچیان است، اظهار داشت: یگان حفاظت، آمادگی خود را برای جلوگیری از قاچاق چوب‌آلات و ذغال اعلام و به صورت شبانه‌روزی در مسیرهای قاچاق حضور داشته و با خاطیان نیز برخورد خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود از شهروندان خواست درصورت مشاهده تخریب منابع طبیعی توسط افراد سودجو و قاچاق خاک پیت و الوار جنگلی و زغال موارد را با شماره تلفن‌های9-8814077-0451 بصورت شبانه‌روزی اطلاع دهند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول