اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان خبر داد:

کاهش قاچاق در مرزهای گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس گیلان از کاهش قاچاق در مرزهای این استان به دلیل تقویت کنترل مرزها در سال جاری خبر داد.

کاهش قاچاق در مرزهای گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی عصر امروز در جمع خبرنگاران آمادگی پلیس را در انجام ماموریت‌ها اعلام کرد.
وی اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی با توانایی فیزیکی و علمی در کشف جرایم آماده مقابله با هر گونه ناهنجاری‌ها را دارد.
فرمانده انتظامی گیلان ماموریت‌های پلیس به ویژه در برخورد با متهمان که بخواهند امنیت جامعه را هدف قرار دهند نیازمند مهارت‌های خاص دانست.
وی ابراز داشت: این توانایی‌ها لازمه کار پلیس است تا بتواند خواسته‌های مردم گیلان را در عمل به اجرا بگذارد.
قائدرحمتی با بیان اینکه پلیس در بحث تقویت علمی و فیزیکی خود  برنامه‌های مستمری را در دستور کار و اجرا دارد، افزود: گوشه‌ای از این توانمندی در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به اجرا گذاشته شد.
وی درباره فریضه امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان نیروی ارزشی و مجری به این ماموریت بسیار خطیر به عنوان یک فریضه  نگاه می‌کند و امسال نیز تشدید می‌شود.
فرمانده انتظامی گیلان اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته، در کنار دیگر نهادها حضور پلیس در امر به معروف و نهی از منکر پررنگ‌تر شد و برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای را به مرحله اجرا گذاشت.
وی به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اذعان داشت: امسال امر به معروف و نهی از منکر در بحث دریا با استقرار نیرو در بیش از 300 نقطه در سواحل برجسته‌تر بود به طوری که با وجود بیش از 22 میلیون مسافر ورودی به گیلان، محیطی امن برای مسافران ایجاد شده بود.
رئیس پلیس گیلان افزود: این تدابیر در جلوگیری از آسیب‌ها و مواجهه با غریق در مناطق که طرح دریا وجود نداشت نتیجه بسیار مثبتی به دنبال داشت، بنابراین در بحث ناهنجاری و غریق شاهد کاهش آسیب‌ها و جرایم بودیم.
وی یادآور شد: با نظر خواهی و بازخوردگی مشخص شده که وضعیت امسال بهتر از سال‌های گذشته بوده، به ویژه که عملکرد مجموعه گیلان نسبت به استان‌های همجوار بهتر بوده است.
فرمانده انتظامی گیلان درباره کنترل مرزها و وضعیت قاچاق خاطرنشان کرد: گیلان با تقویت کنترل مرزها و تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده در مرز خشکی و آبی نسبت به دیگر استان‌های مرزی وضعیت بهتری دارد که نتیجه آن نیز کاهش آمار قاچاق است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول