اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سایپا شمال قائمشهر:

تیم سایپا شمال در جام حذفی فوتبال حذف شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سایپا شمال قائمشهر پس از شکست سنگین تیمش مقابل استقلال صنعتی خوزستان گفت: موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد.

تیم سایپا شمال در جام حذفی فوتبال حذف شد
مهدی پیروزرام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این دیدار با توجه به گرمای زیاد در اهواز بازیکنان بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند، ولی در نهایت اسیر ضد حملات تیم میزبان بودیم.
وی گفت: قبل از اینکه تیم حریف به گل برسد بازیکنانم چند موقعیت گل تک به تک با دروازبان حریف داشتند که با بی‌دقتی از موقعیت‌های به دست آمده استفاده نکردند.
پیروزرام تصریح کرد: اگر بازیکنان از موقعیت‌های به دست آمده نهایت بهره را می‌بردند می‌توانستیم با دست پر به استان بازگردیم که این طور نشد.
مدیرعامل سایپا شمال گفت: با توجه به شکست تلخی که در این بازی برای تیم همراه بود فقط می‌توانم به دوستداران و هواداران خود بگوییم که شرمنده آنها هستیم.
پیروزرام بیان داشت: کادر فنی  شکست جام حذفی را با موفقیت در لیگ دست یک کشور جبران می‌کنند تا هواداران را شاد کنند.
مدیرعامل سایپا شمال گفت: بازیکنان در آمادگی خوبی به سر می‌برند بازی جام حذفی تمام شد و از این رقابت‌ها کنار رفتیم، بازیکنان باید تمام فکر و حواس‌شان را به رقابت‌های لیگ آزادگان معطوف کنند.
وی افزود: باید در بازی هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر ابومسلم با توجه به میزبانی و حضور تماشاگران پرشور باید پیروز میدان باشیم.
پیروزرام اذعان داشت: از کادر فنی و بازیکنان تیم کاملا رضایت دارم و به مرور زمان در هفته‌های آینده شاهد بازی‌های بهتر و هماهنگ‌تر از سوی بازیکنان سایپا شمال خواهیم بود.
به گزارش فارس، تیم سایپا شمال قائمشهر در مرحله سوم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور دیروز برابر میزبان خود استقلال صنعتی خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز با نتیجه ۳ بر صفر شکست را پذیرا شد و با این شکست از گردونه این مسابقات کنار رفت.
تیم سایپا شمال قائمشهر یکی از نمایندگان مازندران در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول