اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت فوتبال استان البرز خبر داد:

برگزاری دوره مربیگری فوتبال آسیا در البرز

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت فوتبال البرز از برگزاری یک دوره مربیگری در سطح آسیایی در این استان خبر داد.

برگزاری دوره مربیگری فوتبال آسیا در البرز
محمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: فوتبال در البرز به دلیل ویژگی‌های این استان به ویژه حضور نسل جوان و مستعد، در حال پیشرفت بوده و در صورت افزایش امکانات و همچنین فراهم شدن شرایط مناسب، این ورزش در البرز آینده مطلوب و بسیار خوبی خواهد داشت.
وی تاکید کرد: به طور قطع حضور تنها یک بازیکن از البرز در تیم ملی بزرگسالان کشورمان نشان دهنده تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌های ورزشی این استان نیست و جوانان البرزی توانایی‌ها و استعدادهای بیشتری دارند.
این مسئول ورزشی ادامه داد: با توجه ویژه مسئولان تربیت‌بدنی استانی و کشوری و همچنین وزارت ورزش و جوانان، امکانات پایه‌ای خوبی در البرز فراهم شده و ثمره این تلاش‌ها نیز با مشاهده رشد فوتبال این استان ملموس است.
محمودی گفت: در کنار این امر برنامه‌ریزی خوبی نیز برای تربیت مربیان جوان و افزایش آگاهی‌ و معلومات ورزشی آنها در استان انجام شده که یکی از این موارد برگزاری کلاس مربیگری در سطح آسیا برای مربیان البرزی است.
وی اظهار داشت: در همین راستا یک دوره کلاس مربیگری درجه B‌ آسیا طی هفته آخر مهر ماه سال جاری به میزبانی شهرستان کرج در استان البرز برگزار خواهد شد.
سرپرست هیئت فوتبال استان البرز افزود: مدرسان این کلاس دو نفر از اساتید مطرح فوتبال یعنی آقایان وحید امیری و مصطفی نوبهاری هستند و حضور این دو مدرس امیدواری‌های زیادی را در میان مربیان فوتبال البرزی ایجاد کرده است.
 
* آمادگی مطلوب دانش‌آموزان فوتبالیست البرزی
 محمودی در ادامه به دیگر برنامه‌های هیئت فوتبال استان البرز اشاره کرد و گفت: از دوازدهم آبان ماه تیم‌های مختلف فوتسال دانش‌آموزی سراسر کشور میهمان استان البرز و شهرستان کرج بوده و این رقابت‌ها هم اکنون در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: در دور رفت این رقابت‌ها که کرج میزبانی آن را بر عهده دارد، 12 تیم در قالب دو گروه با هم در حال رقابت هستند و دانش‌آموزان کرجی در این دوره توانایی بالایی از خود به نمایش گذاشتند.
محمودی در پایان تاکید کرد: برگزاری مطلوب این رقابت‌ها در دور رفت و برگشت به طور قطع زمینه‌ لازم برای میزبانی مسابقات مهم‌تر استان البرز را فراهم خواهد کرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول