اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 ماه نخست امسال؛

69 هزار سکه تقلبی در ازنا کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ازنا گفت: طی شش ماهه نخست امسال 69 هزار سکه تقلبی در ازنا کشف و ضبط شد.

69 هزار سکه تقلبی در ازنا کشف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، غلامعلی جودکی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شده بود، با بیان این مطلب که امنیت موجود در کشور جمهوری اسلامی ایران مرهون جانفشانی شهدا و فداکاری پرسنل خدوم نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح است، گفت: نیروی انتظامی شهرستان ازنا نیز بر اساس وظیفه ذاتی خود در برقراری امنیت در سطح شهرستان نهایت تلاش خود را به کار بسته است.
جودکی با اشاره به عملکرد شش ماهه فرماندهی انتظامی شهرستان ازنا گفت: در شش ماهه نخست امسال تعداد 351 نفر مجرم دستگیر که از این تعداد 82 نفر سارق، 81 نفر فروشنده مواد مخدر و مابقی در سایر جرائم دست داشته‌اند.
فرمانده انتظامی ازنا با اشاره به میزان سواد افراد دستگیر شده گفت: از این تعداد 34 نفر بی‌سواد، 316 نفر دیپلم و یک نفر دارای تحصیلات عالی بود.
وی افزود: همچنین در طول مدت مشابه تعداد 21 نفر از کلاهبرداران سکه‌های تقلبی که برخی از این افراد در باندهای دو تا چهار نفره بودند دستگیر و به میزان 840 میلیون تومان اعتراف کردند.
جودکی اظهار داشت: از این افراد تعداد 69 هزار عدد سکه تقلبی کشف شده است.
وی همچنین با اشاره به آمار کشفیات معاونت مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی گفت: در طول شش ماهه امسال مقدار 32 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و افراد مرتبط با آن تحویل مقام‌ها قضایی داده شدند.
جودکی گفت: در حوزه راهنمایی و رانندگی 516 فقره تصادف رخ داده است که 375 فقره خسارتی و 140 فقره تخلف جرحی و فوتی بوده که از 140 مورد 164 فقره در جاده‌های روستایی و خارج از شهر و 79 فقره در سطح شهر بوده است.
وی علت عمده تصادفات را عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اعلام کرد و گفت: علت مرگ سرنشینان وسائط نقلیه عدم استفاده از کمربند و کلاه ایمنی بوده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول