اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی نیروی انتظامی تنگستان خبر داد:

شاخص کشف جرائم در تنگستان 212 درصد است

خبرگزاری فارس: فرماندهی نیروی انتظامی تنگستان گفت: شاخص کشف جرائم در تنگستان 212 درصد بوده که در این راستا هشت باند سارقین سازمان یافته شناسایی و دستگیر و دو مورد قتل سنوات گذشته و یک مورد آدم‌ربایی سال 86 نیز کشف شد.

شاخص کشف جرائم در تنگستان 212 درصد است
سرهنگ ابراهیم عربزاده دوشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهرم، اظهار کرد: تولید امنیت فرایند پیچیده‌ای است که همه در ایجاد و ارتقاءا آن سهیم هستند و باید مشارکت داشته باشند.
وی افزود: امنیت در فضای مجازی از مواردی است که خانواده‌ها باید با کنترل هوشمندانه از فرزندان خود در فرایند تولید امنیت مشارکت داشته باشند.
  عربزاده در بخشی از سخنان خود با ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان تنگستان اعلام کرد: با تلاش همکاران در نیروی انتظامی شهرستان در شش ماهه اول سال جاری 42 درصد کاهش وقوع جرم به نسبت سال گذشته داشته‌ایم.
وی اضافه کرد: شهرستان تنگستان حدود 8 درصد از جمعیت استان را در بر می‌گیرد این در حالی است که 2/2 از جرائم در شهرستان تنگستان اتفاق افتاده است.
فرماندهی نیروی انتظامی تنگستان عنوان کرد: شاخص کشف جرائم در تنگستان 212 درصد بوده که در این راستا هشت باند سارقین سازمان یافته شناسایی و دستگیر و دو مورد قتل سنوات گذشته و یک مورد آدم‌ربایی سال 86 نیز کشف شد.
وی با بیان اینکه 83 سارق نیز دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شده اظهار کرد: سارقین سیم برق که در سطح استان به سرقت دست زده‌اند توسط پرسنل آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شده که این امر سبب کاهش 80 درصدی این جرائم در سطح شهرستان شده است.
عربزاده ادامه داد: 103 نفر توزیع کننده مواد مخدر نیز شناسایی و همچنین کالای قاچاق به مبلغ 10 میلیارد ریال نیز کشف و ضبط شده است.
وی در پایان با بیان اینکه با 1800 مورد تماس تلفنی و گزارش مردمی از سطح شهرستان به نیروی انتظامی تنگستان اطلاع داده شده، از همکاری و تعامل مثبت مردم با ناجا تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول