اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شب گذشته صورت گرفت؛

اعزام 70 دانش آموز بردخونی به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: بیش از70 نفر از دانش آموزان کلاس دوم دبیرستان بردخون در قالب راهیان نور به این مناطق اعزام شدند.

اعزام 70 دانش آموز بردخونی به مناطق عملیاتی جنوب
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی‌پور دوشنبه شب در آیین اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: به منظور حفظ یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس پیروز و ارج نهادن به رشادت رزمندگان اسلام، بیش از70 نفرازدانش آموزان کلاس دوم دبیرستان بردخون در قالب راهیان نور به این مناطق اعزام شدند.
 وی ادامه داد: این دانش آموزان به مدت سه روز در مناطق جنگی جنوب حضور دارند و ضمن بازدید از سرزمین حماسه و ایثار به صورت عملی مفاهیم کتاب آموزش دفاعی را اجرا می‌کنند، با شرایط و حال و هوای مناطق دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند و به مرور خاطرات آن زمان می‌پردازند.
رئیس آموز ش و پرورش بردخون افزود: این دانش آموزان با دو اتوبوس و اکیپ کامل بهداشتی، اورژانس و خدمات به همراه تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند و تلاش می‌شود آموزش‌های لازم را در این مدت فرار بگیرند و لحظاتی به یادماندنی داشته باشند.
مصلحی‌پور اضافه کرد: دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای پربار و پرثمر بوده که نیاز است همه ما از این گنجینه با ارزش بهره ببریم و اندوخته‌ای برای خود داشته باشیم و به فرزندان خود مردی و مردانگی و ایستادن در برابر دشمنان را یاد دهیم.
مصلحی پور خاطرنشان کرد: دراین اردوی سه روزه تعدادی از مربیان پرورشی، کارشناسان اداری،  بسیج دانش آموزی و دبیران آموزش دفاعی با دانش آموزان را همراهی می‌کنند و پاسخگوی سئوالات آنان هستند.
وی ابراز امیدواری کرد: این برنامه‌های خاطره انگیز و ثمربخش در مقاطع مختلف سال ادامه داشته باشد و دانش آموزان از این اردوها دستاوردی خوب کسب کنند.
رئیس آموزش و پرورش بردخون اضافه کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس آمارها نشان می‌داد که دانش‌آموزان در کنار معلمان خود در جبهه‌های جنگ حضور داشتند.
وی افزود: امروزه جمهوری اسلامی ایران در جهان می‌درخشد و این بیداری اسلامی در جهان به برکت رشادت و ایثارگری‌های شهدا است.
در مراسم اعزام دانش آموزان تعدادی از مسئولان، اولیای دانش آموزان و فرهنگیان حضور داشتند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول