اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان خبر داد:

اعزام 11 هزار و 500 دانش‌آموز زنجانی به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان از اعزام 11 هزار و 500 دانش‌آموز زنجانی از اسفند ماه سال جاری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد.

اعزام 11 هزار و 500 دانش‌آموز زنجانی به مناطق عملیاتی جنوب
حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان در راستای اعزام دانش‌آموزان عضو این اتحادیه در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برنامه‌ریزی‌ها ی خود را در سال جاری انجام می‌دهد که در صورت مشخص شدن سهمیه اتحادیه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه در سال جاری دانش‌آموزان اتحادیه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس جنوب و غرب کشور اعزام شدند، تصریح کرد: در اسفندماه سال جاری نیز دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می‌شوند.
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان بیان کرد: آشنایی دانش‌آموزان با سیره و روش شهدا و ایثارگران از اهداف برگزاری این اردوها محسوب می‌شود که در سال جاری نیز در راستای همین هدف دانش‌آموزان به مشهد شهدا اعزام می‌شوند.
وی گفت: دانش‌آموزان با حضور در این اردوها ضمن توجه به اهداف کلی این‌گونه اردوهای تاثیرگذار معنوی، برنامه‌های بزرگداشت شهدای دانش‌آموز را نیز برگزار می‌کنند.
عبادتی با بیان اینکه دانش‌آموزان بیشتر در مناطقی که دانش‌آموزان شهید شده‌اند، حضور می‌یابند، افزود: دانش‌آموزان با حضور در این مناطق با رشادت‌ها و ایثارگری‌های همسالان خود آشنا شده و راه و روش آنان را در زندگی به کار می‌گیرند.
وی از اعزام 11 هزار و 500 دانش‌آموز زنجانی از اسفندماه سال جاری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد و یادآور شد: با رایزنی‌های انجام شده سهم اتحادیه نیز در این اعزام‌ها مشخص شده و برنامه‌های این اتحادیه در قالب فعالیت‌های قرارگاه دانش‌آموزی پیگیری می‌شود.
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان بر استمرار ارتباط دانش‌آموزان با شهدا تاکید کرد و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید شهدا را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند.
وی ادامه داد: اگر دانش‌آموزان امروزی در زمان جنگ تحمیلی بودند قطعاً به جبهه‌های جنگ می‌رفتند.
عبادتی گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس آمارها نشان می‌داد که دانش‌آموزان در کنار معلمان خود در جبهه‌های جنگ حضور داشتند.
وی افزود: امروزه جمهوری اسلامی ایران در جهان می‌درخشد و این بیداری اسلامی در جهان به برکت رشادت و ایثارگری‌های شهدا است.
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود رویکرد اتحادیه انجمن‌های اسلامی را انسجام تشکیلاتی عنوان کرد و گفت: در سال جاری بر اساس رویکرد اتحادیه انجمن‌های اسلامی انسجام تشکیلاتی در راستای رسیدن به اهداف اتحادیه صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول