اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور دولت در راهیان نور:

یک میلیون نفر به مناطق عملیاتی کرمانشاه اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون امور دولت در راهیان نور گفت: امسال یک میلیون نفر به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه اعزام می‌شوند.

یک میلیون نفر به مناطق عملیاتی کرمانشاه اعزام می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، محمدرضا فاضلی در جلسه هماهنگی راهیان نور که با حضور نمایندگان ستاد مرکزی راهیان نور کشور در فرمانداری قصر شیرین برگزار شد، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال زائران راهیان نور به 5 میلیون نفر می‌رسد که سهم استان کرمانشاه از این میزان یک میلیون نفر است.
وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان باید از این فرصت خوب برای معرفی جاذبه‌های گردشگری به ویژه معرفی مناطق جنگی دوران هشت ساله دفاع مقدس و مناطق عملیاتی غرب کشور به کاروان‌های راهیان نور نهایت استفاده را ببرند.
فاضلی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور مرهون جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: امروز اگر ایران اسلامی به ام‌القرای جهان اسلام تبدیل شده به واسطه رشادت‌های رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل بوده است.
وی یادآور شد: امروز باید با کاری جهادگونه زمینه معرفی فرهنگ شهادت و ایثار به نسل های سوم و چهارم انقلاب را در قالب کاروان راهیان نور اعزامی به مناطق عملیاتی فراهم کنیم.
فرماندار قصرشیرین نیز در این جلسه با بیان اینکه دشمن هم‌اکنون درصدد نابودی و تخریب اعتقادات، باورهای دینی و مذهبی جوانان است؛ راهیان نور را مهم‌ترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن و تهاجم فرهنگی دانست.
حسین پروین افزود: در تعطیلات نوروز امسال بیش از 70‌هزار نفر زائر در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی شهرستان قصرشیرین دیدن کردند.
وی گفت: برای اسکان کاروان‌های راهیان نور، که از ابتدای آبان‌ماه آینده در منطقه حضور پیدا می‌کنند دو باب مدرسه، یک سالن ورزشی و یک زائر‌سرا در مرز خسروی در نظر گرفته شده است.
پروین افزود: تعریض محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز بخش سومار، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در این محورها و تسطیح محل تدفین شهدای گمنام در بخش سومار از جمله اقداماتی است که باید تا قبل از آغاز برنامه حضور راهیان نور در منطقه انجام شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول