اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای امامزاده میراحمد باباحیدر:

ساماندهی امامزاده میراحمد 2.5 میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای امامزاده میراحمد باباحیدر گفت: توسعه حرم امامزاده سید میراحمد باباحیدر از توابع شهرستان فارسان نیازمند 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار است.

ساماندهی امامزاده میراحمد 2.5 میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد
به گزارش خبرگزاری فارس در شهرکرد، محمد میراحمدی بعد از ظهر امروز در جریان سفر معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری از شهر باباحیدر و بازدید از روند اجرای طرح توسعه این امامزاده اظهار داشـت: درآمد حاصل از جمع‌آوری نذورات در امامزاده باباحیدر سالانه افزون بر 25 میلیون ریال است، این در حالیست که اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه این استان سالیانه 70 میلیون ریال به‌منظور توسعه این امامزاده هزینه می‌کند.
وی افزود: در طرحی که برای این امامزاده در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصویب شده، ایجاد فضاهای تفریحی، کتابخانه و توسعه حرم در جوار این امامزاده پیش‌بینی شده که در صورت تخصیص اعتبارات لازم این امامزاده به یک قطب فرهنگی در این استان تبدیل خواهد شد.
میراحمدی با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از عملیات اجرایی توسعه امامزاده در دستور کار قرار گرفته است، گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته توسعه حریم این امامزاده نیازمند 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار است.
رئیس هیئت امنای امامزاده میراحمد باباحیدر خاطرنشان کرد: این در حالیست که درآمد حاصل از این امامزاده با مجموع اعتبارات تخصیص یافته از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان افزون بر 150 میلیون ریال خواهد شد که با این میزان اعتبار، تنها اجرای عملیات خاکبرداری امامزاده محقق خواهد شد.
وی تأمین آب مورد نیاز برای این امامزاده را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی این فضای معنوی برشمرد و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی این امامزاده، ایجاد و توسعه فضاهای گردشگری و توریستی در اطراف امامزاده موجب جذب گردشگر بیشتر به این منطقه خواهد شد که این امر نیازمند برنامه‌ریزی و توجه بیش از پیش مسئولان اجرایی است.
استاندار چهارمحال و بختیاری و معاونان امروز در ادامه سفرهای شهرستانی خود به ‌منظور بازدید از پروژه‌های در دست اقدام و بررسی مسائل و مشکلات مردم استان به شهرستان فارسان سفر کردند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول