اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان تاکید کرد:

اجرای مصوبات حجاب در اداره‌های گیلان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان بر اجرای مصوبات عفاف و حجاب در اداره‌های این استان تاکید کرد و گفت: دستورالعمل‌ها بومی شده و باید اجرایی شوند.

اجرای مصوبات حجاب در اداره‌های گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی عصر امروز در ستاد صیانت از حقوق شهروندان گیلان با تبریک میلاد امام رضا (ع) و هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی در تمام اوقات و شرایط در میدان حضور دارد و به وظایف خود عمل می‌کند.
وی سبزپوشان پر تلاش نیروی انتظامی را پیام‌آور امنیت اجتماعی برای مردم عنوان کرد و افزود: 300 تکلیف مصوبه 427 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده است.
رضوانی با تاکید بر اجرای مصوبات عفاف و حجاب توسط اداره‌های گیلان، گفت: دستورالعمل‌ها بومی شده و باید اجرایی شوند.
معاون استاندار گیلان ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: مسائل فرهنگی و اعتقادی که با روح و دل انسان‌ها سروکار دارد قابل ارزیابی نیست اما دستورات دینی گویای این امر بوده که تذکر موثر است.
وی انسان را قابل تغییر توصیف کرد و بیان داشت: مکلف به انجام امر به معروف و نهی از منکر هستیم.
رضوانی تبلیغ، تذکر و رسانه در امر عفاف و حجاب را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: حماسه با شکوه 9 دی سال 88 با گرایش مردم به ارزش‌های اسلامی خلق شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با اشاره به اینکه دشمن در فتنه سال 88 با برنامه‌ریزی بسیار دقیق به میدان آمده بود، ابراز داشت: خواص فریب خورده و خائن به نظام اسلامی و ولایت فقیه تعرض کردند.
وی ادامه داد: مردم پیرو مقام معظم رهبری هستند و برای حمایت از نظام و ولایت به خیابان‌ها ریختند.
رضوانی تذکر ائمه جمعه در حوزه دین و اخلاق را موثر دانست و گفت: ناهنجاری‌های موجود در جامعه به دلیل هجمه بسیار سنگین دشمن است.
معاون استاندار گیلان یادآور شد: دشمن با تمام قوا تلاش می‌کند هویت جوانان را بگیرد و به فساد و فحشا بکشاند.
وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند جلوی پیشرفت‌های علمی، اعتقادی و سیاسی جوانان را بگیرد، افزود: وظیفه داریم پیام خداوند را ابلاغ کنیم.
رضوانی خواستار ارائه پیشنهادهای اصلاحی و تاثیرگذار در امر عفاف و حجاب توسط دستگاه‌های مختلف شد و تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی در امر حجاب و عفاف تاثیرگذارند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با تاکید براینکه دولت به دنبال اصلاح امور اجتماعی و فرهنگی است، اظهار داشت: 300 تکلیف برای 26 نهاد و وزارتخانه در دولت نهم و دهم ابلاغ شده است و این تکالیف باید اجرایی شوند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول