اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان تاکید کرد:

لزوم ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان گفت: ترویج فرهنگ مطلوب حجاب و عفاف از ترویج ابتذال در جامعه جلوگیری می‌کند.

لزوم ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه
ملیحه نقدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: مدیرکل امور بانوان در راستای تحکیم بنیان خانواده فعالیت‌هایی را در سال جاری انجام داده است که در این راستا در شش ماهه دوم سال نیز این برنامه‌ها ادامه می‌یابد.
وی ادامه داد: دشمنان در راستای زیر سئوال بردن بنیان خانواده برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات بی‌شماری را انجام داده و درصدد کاهش تحکیم بنیان خانواده در کشور هستند.
مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان با بیان اینکه هیچ نهادی همانند خانواده در معرض تهدید دشمنان نیست، افزود: حفظ ارزش‌های خانواده به مقابله با توطئه‌های دشمنان کمک شایانی می‌کند.
وی تحکیم بنیان خانواده را با برنامه‌ریزی‌های مناسب از راهکارهای مهم در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان برشمرد و گفت: باید فرزندان این مرزوبوم با تربیت درست در راستای توسعه و آبادانی و پیشرفت کشور تلاش کنند.
نقدی، متخلق به اخلاق اسلامی و فرهنگ ناب اسلامی را در راستای مقابله با برنامه‌ریزی‌های دشمن مهم ارزیابی کرد و اضافه کرد: اگر افراد جامعه با فرهنگ اسلامی و با اعتقادات عمیق اسلامی آشنا باشند آن جامعه مصون از توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی است.
وی توجه به مقوله حجاب و عفاف از سوی افراد جامعه را در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم مهم دانست و متذکر شد: نوک پیکان استکبار جهانی به سوی عفاف و حجاب بوده و در این راستا برنامه‌ریزی‌های جدی را انجام می‌دهد.
مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان تصریح کرد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه از بروز ناهنجاری‌های مختلف اجتماعی جلوگیری کرده و موجب شکست برنامه‌های دشمنان می‌شود.
وی با بیان اینکه مقوله حجاب و عفاف باید در بین همه اقشار جامعه توجه شود، افزود: با ترویج فرهنگ مطلوب حجاب و عفاف از ترویج ابتذال در جامعه جلوگیری شده و امنیت اجتماعی افزایش می‌یابد.
نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های بنیاد ازدواج کوثر در زنجان خاطرنشان کرد: این بنیاد به‌صورت هئیت امنایی و به همت بخش خصوصی اداره می‌شود و برنامه‌ها و اقدامات مهمی در راستای تحکیم بنیان خانواده دارد.
وی برگزاری آموزش‌های قبل، حین و بعد از ازدواج را از برنامه‌های این بنیاد برشمرد و گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی ارتقای سطح خانواده و همسرداری از دیگر برنامه‌های این مجموعه است.
مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان  از ارائه مشاوره‌های لازم به خانواده‌هایی که در آستانه طلاق هستند از سوی این بنیاد خبر داد و بیان کرد: ارائه مشاوره به افرادی که در آستانه طلاق هستند راهکار مناسبی در راستای کاهش میزان طلاق در جامعه است.
وی از گسترش فعالیت‌های بنیاد ازدواج در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این بنیاد در شهرستان‌های مختلف راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول