اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی بوشهری:

حنای آمریکا دیگر برای ملت‌ها رنگی ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم با اشاره به اینکه آمریکا در حالی مدعی حقوق بشر است که بدترین رفتار را با مردم خود دارد، گفت: حنای آمریکا و اسرائیل برای ملت‌ها به ویژه ملت ایران رنگی ندارد، چون آنها را شناخته‌اند.

حنای آمریکا دیگر برای ملت‌ها رنگی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به اهمیت حفظ و رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: حجاب و پرده‌ای و نازک بین خود و خداوند متعال برقرار کرده و معصیت خداوند نکنید، برای خداوند حریم قائل شوید تا بندگان خدا برای شما حرمت قائل شوند.
امام جمعه قم با اشاره به میلاد با سعادت امام رضا(ع)، این مناسبت خجسته را به همه ارادتمندان شاه خراسان تبریک گفت و افزود: از همه دست اندرکاران ایام دهه کرامت به ویژه مسئولان حرم کریمه اهل بیت و حرم مطهر ثامن الحجج(ع) تشکر ویژه‌ای داریم.
وی گفت: حال و هوای رضوی امسال در 22 استان کشور تجلی داشت و خدام حرم رضوی به شهرهای مختلف آمده بودند و مردم عطر حرم رضوی را استشمام می‌کردند.
آیت‌الله حسینی بوشهری بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که آقا امام رضا(ع) را به استان‌ها و شهرهای خود ببرید و این حرکتی که امسال صورت گرفت در استان‌های مختلف کشور عطر وجود مقدس آقا علی بن موسی‌الرضا به مشام ‌رسید.
وی به 16 مهر ماه روز جهانی کودک اشاره کرد و بیان داشت: غربی‌ها در سازمان‌های بین المللی برنامه‌های گسترده‌ای برای دفاع از حقوق کودک طراحی کرده‌اند ولی شاهد هستیم که کودکان در معرض انواع و اقسام آسیب‌ها قرار گرفته و هر روز تعداد زیادی از کودکان از بین می‌روند.
امام جمعه قم گفت: این در حالی است که رسول گرامی اسلام درباره فرزند و کودک می‌فرمایند «هر درختی میوه دارد و میوه دل فرزند آدمی است».
وی ادامه داد: امام صادق(ع) نیز می‌فرمایند «از علوم اهل بیت به فرزندان خود آموزش دهید» و این سخن به معنای این است که کودکان باید در مکتب اهل بیت آموزش ببیند و اگر این اتفاق بیافتد فرزندان راه انحراف را در پیش نمی‌گیرند.
آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به فرارسیدن روز جهانی پست گفت: مسئولان این شبکه منشا خدمات ارزشمندی بوده‌اند و امیدواریم که در راستای اشاعه فرهنگ دینی توجه کنند.
وی برگزار کنفرانس انتفاضه فلسطین را مورد توجه قرار داد و گفت: در این اجلاس با شکوه شخصیت‌های سیاسی کشورهای مختلف شرکت کرده‌ بودند و آنچه بر اهمیت این اجلاس افزود سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب در این اجلاس بود.
امام جمعه قم فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت و با بیان اینکه نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار و رحمت و رأفت باشد، یادآور شد: نیروی انتظامی حافظ امنیت، آسایش و آرامش مردم هستند و کارکنان این نیرو اگر در این عرصه مخلصانه عمل کنند مانند مجاهدان جنگ و کارزار هستند.
وی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر نیروی انتظامی تاکید کرد: امروز نیروی انتظامی ما به دلیل مقابله با توطئه‌های استکبار از جمله مواد مخدر و... بیشترین تلاش را داشته و شهدای گرانقدری را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
آیت‌الله حسینی بوشهری تصریح کرد: نیروی انتظامی به ایمان، دانش و تجربه نیاز دارد و باید از هر نظر خود را مجهز کرده و مطمئن باشد که نیروی انتظامی در خدمت مردم، مورد حمایت مردم است.
وی در ادامه با اشاره به آغاز موسم حج گفت: این روزها زائران بیت‌‌‌الله الحرام کم کم برای سفر معنوی آماده می‌شوند، باید گفت حج دارای بعد فردی، اجتماعی و بین‌المللی است و امسال در ایام حج شاهد تجلی بعد بین‌المللی حج خواهیم بود.
استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: مردم کشورهای مصر،‌ تونس و... انتظار دارند که زائران ایرانی ما تجربیات خود را به مسلمانان دنیا معرفی کند و زائران ما باید در رفتار و ادب اسلامی خود از همه زائران کشورهای اسلامی جلوتر و مقدم‌تر بوده و مایه آبروی اسلام و انقلاب باشند.
وی در ادامه با اشاره به جنایت‌هایی که در کشور یمن از بازگشت علی عبدالله صالح صورت گرفته و تشکیل دادگاه‌های تشریفاتی در بحرین یادآور شد: این پرسش را از وجدان بشریت می‌پرسم، چرا بشریت سکوت کرده است؟ آمریکا انگلیس شما که دم از حقوق بشر ملت‌ها می‌زنید می‌گویید به عراق و افغانستان آمده‌اید تا اوضاع این کشورها را سامان دهید، بدانید حنای شما برای ملت‌ها به ویژه ملت ایران رنگی ندارد، چون شما را شناخته‌اند.
آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه پلیس آمریکا بدترین برخورد را با مردم خود دارد، گفت: شما که تحمل درخواست‌های مردم خود را ندارید می‌خواهید مبشر صلح و پیگیر حقوق ملت‌ها باشید؟ ننگ بر شما باد انتظار روزی را می‌کشیم که این موج بیداری در اروپا و آمریکا مردم را علیه شما بشوراند و بساط ننگین حکومت شما را براندازد.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول