اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو حزب موتلفه ورامین:

امروز سربازی ولایت بیش از هر زمان دیگر اولویت دارد

خبرگزاری فارس: عضو حزب موتلفه شهرستان ورامین با اشاره به نقش و جایگاه ولایت گفت: امروز سربازی ولایت بیش از هر زمان دیگر اولویت دارد.

امروز سربازی ولایت بیش از هر زمان دیگر اولویت دارد
فتح‌اله فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی نظامی بر اساس اسلامیت و ارزش‌های دینی است، هرکس در هر شرایطی با ارزش‌ها مقابله کند ما با وی مرز خود را جدا خواهیم کرد و در راس ارزش‌ها آرمان‌های امام راحل و منویات و جایگاه رهبری است.
عضو حزب موتلفه شهرستان ورامین گفت: برخی خواص از همان ابتدای انقلاب درصدد دین‌زدایی و امام‌زدایی بودند و بارها در زمان امام (ره) افکار پلید خود را بروز دادند و پس از امام نیز دست از کار خود برنداشتند و به دشمنی خود ادامه دادند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: این افراد مساله دار با شخص امام یا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مشکلی نداشتند، این افراد با جایگاه رهبری و جایگاه ولایت فقیه مشکل دارند و این جایگاه رفیع را مغایر با منافع خود می‌دانند و این تفکر نیز نشأت گرفته از تفکرات موجود در اتاق فکر غرب و صهیونیسم جهانی است و بچه‌های حزب اللهی هرجا ردپایی از صهیونیسم بین‌الملل دیده شود وارد عمل شده و ساکت نمی‌نشینند.
فرجی عنوان کرد: امروز سربازی ولایت بیش از هر زمان دیگر اولویت دارد، نباید بگذاریم هجمه‌های دشمن به رهبر معظم انقلاب برسد، باید با درست کار کردن و گوش به فرمان رهبری بودن فدایی معظم‌له شویم، نباید گذاشت اهداف شوم دشمنان نظام که در واقع دشمنان اسلام هستند، تحقق یابد.
عضو حزب موتلفه اسلامی شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: متاسفانه برخی ادعای مکتب امام (ره) را می‌کنند اما در عمل مکتب آمریکایی دارند و برخی نیز ادعای ولایتی بودن را می‌کنند، شعار هم می‌دهند اما در عمل فرامین و منویات مقام معظم رهبری را به تاخیر می‌اندازند، هیچکدام از این تفکرات صحیح نیست.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول