اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:

وظیفه خانواده‌ها آشنا کردن فرزندان با آموزه‌های قرآنی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، نقش خانواده‌ها در آموزش قرآن و مفاهیم قرآنی را محوری دانست و بر توجه آنان به این امر تاکید کرد.

وظیفه خانواده‌ها آشنا کردن فرزندان با آموزه‌های قرآنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویز آژیده ظهر امروز در دیدار با رئیس دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: وقتی سخن از حیات طیبه اسلامی و شهروند خوب می‌شود، قطعاً آشنایی با قرآن لازم است و از همان سنین کودکی باید این مفاهیم و آموزه‌ها را به آنان انتقال داد.
وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت‌های خوبی برای آشنایی با تعالیم کلام وحی انجام شده است و این تلاش‌ها با توجه به هجمه سنگین دشمنان و تبلیغات سوء آنان در قالب جنگ نرم و ایجاد شبهات و ترویج لاابالی‌گری باید همچنان ادامه داشته باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش خانواده‌ها در فراهم کردن زمینه‌های آموزش مفاهیم قرآنی در جامعه افزود: غفلت از این امر موجب بروز ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود و در وهله نخست دامن خانواده‌ها را می‌گیرد که برای رهایی از این مشکلات توجه به آشنایی دادن فرزندان با قرآن بسیار ضروری است.
آژیده بزرگ‌ترین توفیق فعالیت‌های قرآنی در کشور را پرداختن همزمان به قرآن و عترت عنوان کرد و گفت: وجود ولایت موجب جاری شدن فرامین قرآن در جامعه اسلامی و همین امر باعث کاربردی شدن مفاهیم آن می‌شود.
وی با بیان اینکه دولت در زمینه فعالیت‌های قرآنی سرمایه‌گذاری خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: در کنار این اقدامات باید مشارکت‌های مردمی را جذب کنیم و ورود دولت در این موضوع نباید موجب رفع تکلیف از عهده مومنان شود چرا که ترویج چنین تفکری باعث فاصله گرفتن خانه‌ها و خانواده‌ها از توجه به قرآن می‌شود.
آژیده اظهار امیدواری کرد تا در آینده نزدیک شورای عالی قرآنی استان تشکیل و مشاور قرآنی استاندار نیز پس از بررسی‌های لازم انتخاب شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول