اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان:

باند مواد مخدر رشت متلاشی شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر از نوع تریاک در رشت خبر داد.

باند مواد مخدر رشت متلاشی شد
به گزارش خبر گزاری فارس از رشت، محمد حسین کارگرنیا عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان با اشاره به کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان اظهار داشت: بیش از 31 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در رشت کشف و اعضای این باند قاچاق دستگیر شدند.
وی درباره جزییات دستگیری و کشف مواد مخدر افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در چهارمین روز از هفته ناجا در پی تشدید اقدام‌های اطلاعاتی و عملیاتی در مبارزه با سوداگران مرگ و دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر به سرکردگی شخصی به نام «ر-ه» در سطح شهرستان و حومه، پیگیری ویژه موضوع را در دستور کار قرار دادند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با بیان اینکه ماموران با انجام اقدام‌های اطلاعاتی اعضای این باند را شناسایی کردند، ابراز داشت: ماموران به چگونگی حمل یک محموله مواد مخدر به گیلان پی‌بردند.
وی اضافه کرد: در پی تعقیب و مراقبت صورت گرفته، تعداد 7 نفر از اعضای این باند که حامل مواد مخدر بودند و مواد را با یک دستگاه خودروی سواری وارد استان کرده و به منزل سرکرده باند انتقال داده بودند در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر شدند.
کارگرنیا خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل سرکرده باند مقدار 31 کیلو و 310 گرم ماده مخدر تریاک کشف و ضبط شد.
وی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی ماموران برای مبارزه با مواد افیونی، اذعان داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر از هیچ کوششی در زمینه برخورد با سوداگران مرگ فروگذار نمی‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول