اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آذربایجان‌شرقی خبر داد:

کشف 1300 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آذربایجان‌شرقی از کشف یک هزار و 300 کیلو مواد مخدر در نیمه نخست در استان خبر داد.

کشف 1300 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود خرم‌نیا در جمع راهیان عاشورا در تبریز گفت: امنیت لازمه زندگی بشری بوده و نقش مردم در تولید امنیت بی‌بدیل و محوری است.
وی اظهار داشت: امسال برنامه‌های هفته ناجا در کشور و استان بر اساس مخاطب‌گرایی و جامعه محوری اجرا می‌شود.
خرم‌نیا ادامه داد: در طول این هفته فرماندهان و مسئولان انتظامی با حضور در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها نقش و سهم مردم در تامین و برقراری امنیت تبیین و تشریح خواهند کرد.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: امروز هر کس در شغل و فعالیت اجتماعی خود بتواند به قوانین احترام گذاشته و رعایت کند سهم و نقش خود را در تامین و برقراری امنیت ایفا خواهد کرد.
خرم‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در شش ماهه نخست امسال کشف بیش از یک هزار و 300 کیلوگرم مواد مخدر به تنهایی از طرف پلیس صورت نگرفته بلکه با همکاری و همیاری مردم به این موفقیت نائل شدیم.
وی در ادامه با اشاره به تلفات حوادث رانندگی اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر با تدابیر پلیس راهور ناجا و همکاری مردم و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان تعداد تلفات حوادث رانندگی درون و برون شهری به شدت کاهش یافت.
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: مردم بهترین ناظر بر عملکرد پلیس بوده و امت شهید پرور استان می‌‌توانند هرگونه پیشنهاد، تشکر و انتقاد خود را از عملکرد ماموران انتظامی را از طریق سامانه 197 به فرماندهان و مسئولان انتقال کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول