اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باحضور معاون استاندار خراسان رضوی؛

2 پروژه عمرانی در خلیل‌آباد به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه کرامت و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی، چند پروژه عمرانی در شهرستان خلیل‌آباد به بهره‌برداری رسید.‌

2 پروژه عمرانی در خلیل‌آباد به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، با حضور رضا عبدالملکی جایگاه CNG شهرستان خلیل آباد افتتاح شد.
معاون استاندار خراسان رضوی هزینه احداث این جایگاه را یک میلیارد و 500 میلیون تومان ذکر کرد و افزود: این جایگاه دارای 6 نازل است و می‌تواند به طور همزمان به شش دستگاه خودرو سوخت برساند.
در ادامه این مراسم دبیرستان شبانه‌روزی دخترانه فضیلت به صورت رسمی افتتاح شد.
قدیر شکوهی، مدیر آموزش و پرورش خلیل‌آباد زیربنای این دبیرستان را 9 هزار متر مربع اعلام کرد و افزود: این واحد آموزشی در سه طبقه و با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان از محل اعتبارات نوسازی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی احداث شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی همچنین از پروژه‌های در حال ساخت مسکن مهر و بیمارستان 32 تختخوابی خلیل آباد بازدید کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول