اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان، محقق شد؛

افتتاح چند پروژه‌ عمرانی در ابهر

خبرگزاری فارس: چند پروژه عمرانی با حضور مسئولان در شهرستان ابهر افتتاح شد.

افتتاح چند پروژه‌ عمرانی در ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان خانه عالم روستای کینه‌ورس با متراژ 55 متر مربع با اعتباری بالغ بر17 میلیون تومان با مشارکت‌های مردمی و سپاه ناحیه ابهر افتتاح شد.
همچنین غسال‌خانه روستای عباس‌آباد با متراژ 35 متر مربع با اعتباری بالغ بر 8 میلیون تومان و سالن چند منظوره شهید متذکر در شهر هیدج با اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان از از مشارکت‌های مردمی وسپاه ناحیه ابهر مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.
پروژه راه روستای اسدآباد نیز با حضور مسئولان کلنگ‌زنی شد که این پروژه با اعتبار اولیه 280 میلیون تومان به طول 6 کیلومتر و به عرض 7 متر است.
همچنین آب شرب روستای سرو جهان با اعتباری بالغ بر 15 میلیون تومان با همیاری سازمان بسیج سازندگی و مردم این روستا افتتاح و در ادامه روشنایی مزار شهدا به متراژ 550 متر وبا اعتبار بالغ بر 8 میلیون تومان و همچنین خانه‌مدد‌جویی کمیته امداد امام (ره) در نورین افتتاح شد.
گفتنی است با افتتاح خانه مدد‌جویی کمیته امداد امام خمینی‌(ره)، همزمان 20 واحد مددجویی دیگر نیز در شهرستان ابهر با اعتبار 2 میلیارد ریال در مساحت یک هزار متر مربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول