اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

امنیت جامعه مرهون تلاش نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: آسایش و امنیت جامعه مرهون دلاور مردان نیروی انتظامی است.

امنیت جامعه مرهون تلاش نیروی انتظامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی پیش از ظهر امروز در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شده بود، اظهار داشت: نیروی انتظامی آرامش و امنیت را برای ملت و کشور اسلامی ما به ارمغان آورد.
وی افزود: آسایشی که اکنون بر جامعه حاکم است، مرهون زحمات شبانه‌روزی دلاور مردان نیروهای نظامی و انتظامی است.
اسماعیلی ادامه داد: نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر، بزهکاری و سرقت و ناامنی نقش بسزایی دارد و باید در این ماموریت‌ها نخست توکل به ذات اقدس الهی داشته باشند و با یاری گرفتن از حضرت حق با سعی و تلاش و استقامت به دنبال وظایف محوله باشند.
امام جمعه گلپایگان با اشاره به زحمات شبانه روزی نیروهای انتظامی گفت: هر کس زحمت بیشتری برای اعتلا و نظم و آرامش در جامعه بکشد، نزد خدا اجر و قرب بیشتری دارد و رضایت و خشنودی مردم، رضایت و خشنودی خدا را به همراه دارد.  
به گزارش فارس در ادامه مراسم فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان بیان کرد: اجرای قوانین و خدمات‌رسانی از وظایف نیروی انتظامی است و این وظایف نیاز به تعامل با مردم و اعتماد متقابل دارد. 
محمد حسن دانشور تصریح کرد: شعار امسال نیروی انتظامی «سهم من در امنیت و آرامش» است و به این نکته اشاره می‌کند که امنیت و آرامش در جامعه در گرو اعتماد متقابل و همکاری پلیس و مردم است.
وی ادامه داد: در هفته نیروی انتظامی 70 برنامه در سطح شهرستان اجرا شده است و در این هفته کارشناسان و پلیس‌های تخصصی آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، گذرنامه، پلیس پیشگیری و روسای کلانتری‌ها با حضور در اماکن عمومی و مساجد و مدارس، در مورد کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری اطلاع‌رسانی کردند.
این فرمانده نیروی انتظامی همچنین به مانور خودرویی و موتوری و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: در این هفته همچنین با ائمه جماعات، مسئولان شهرستان دیدار داشته‌ایم.
به گزارش فارس، در آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی گروه رزمی‌کاران و گروه دفاع شخصی به اجرای برنامه پرداختند و همچنین تعدادی از همیاران پلیس، خانواده شهدای نیروی انتظامی گلپایگان در این برنامه شرکت داشتند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول