اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه محمودآباد:

چشم‌هایمان به انگشت اشاره رهبر معظم انقلاب باشد

خبرگزاری فارس: امروز باید چشم‌هایمان به انگشت اشاره رهبر معظم انقلاب باشد و با پیروی از رهبر فرزانه ولایت‌پذیری خود را اثبات کنیم.

چشم‌هایمان به انگشت اشاره رهبر معظم انقلاب باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، همایش بزرگ حجاب و عفاف صبح امروز با حضور امام جمعه و فرماندار محمودآباد، شهردار سرخ‌رود، رئیس شورای اسلامی شهرستان، رئیس و اعضای شورای اسلامی سرخ‌رود، جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای سرخ‌رود و محمودآباد و 2 هزار نفر از خواهران شهر و روستاهای محمودآباد و سرخ‌رود در مهدیه سرخ‌رود برگزار شد.
امام جمعه محمودآباد با گرامیداشت دهه کرامت و با دعوت مردم به کرامت و بخشش خاطرنشان کرد: اگر کرامت از خداوند می‌خواهیم باید خود نیز بدان عمل کنیم.
حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی با گرامیداشت یاد شهدا بیان داشت: تمام آزادی‌خواهان مدیون خون شهدا هستند و خود شهدا نیز مدیون دامن پاک مادران و همسران خود هستند و این ارزش والای زن در دین مبین اسلام است.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: زنان، ارزش امروز خود را مدیون امام هستند.
امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه امام راحل ما علم، بصیرت، معرفت، شناخت، معارف قرآنی و ولایی را در جامعه زنده کرد، خاطرنشان کرد: امروز سکاندار این روشن بخشی مقام معظم رهبری است که می‌خواهد مصادیق نور و روشنایی را برای ما روشن کند و شما خواهران بسیجی نگهبان انقلاب، پاسداران باورهای دینی خیلی باید دقیق باشید تا مصادیق نور و تاریکی را بشناسید.
اسماعیلی متذکر شد: پیام شهدای ما این است که امام، رهبری، عفت، حجاب و چادر را فراموش نکنیم.
وی در پایان اذعان داشت: امروز باید چشم‌مان به انگشت اشاره رهبر معظم انقلاب باشد و با پیروی از رهبر فرزانه ولایت‌پذیری خود را اثبات کنیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول