اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

انقلابیون منطقه چشم امیدشان به رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد گفت: انقلابیون منطقه چشم امیدشان به رهبری است.

انقلابیون منطقه چشم امیدشان به رهبری است
خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی با اشاره به برگزاری اجلاس بیداری - اسلامی و کنفرانس حمایت از فلسطین حضور رهبری حکیم انقلاب اسلامی را بیانگر حساسیت ایشان نسبت به مسئله بیداری در منطقه خواند.
وی افزود: سخنان رهبری مایه دلگرمی و امیدوار کننده برای همه انقلابیون منطقه بوده است.
این به آن معناست که آینده از آن اسلام است.
حجت‌الاسلام میرعمادی با اشاره به طرح‌های مقام معظم رهبری در اجلاس بیداری اسلامی گفت: این طرح‌ها علاج دردهای موجود در منطقه بوده است.
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به دو شعار چشمگیر وی در این اجلاس‌ها، فلسطین از نهر تا بحر یعنی تمام منطقه فلسطین برای همه مردم فلسطین به شمار می‌رود.
وی افزود: سخنان رهبری در این اجلاس‌ها باعث شد که همه نقشه‌های شوم دشمنان منطقه از بین رفته و یک فضای جدیدی در این منطقه ایجاد شود.
حجت‌الاسلام میرعمادی در ادامه به اختلاس اخیر در سطح کشور اشاره کرد و گفت: فساد اقتصادی موجب خالی شدن صندوق بیت‌المال و ثروتمندان را غنی‌تر می‌کند.
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به توصیه‌های امام‌رضا (ع) در خصوص فساد اقتصادی گفت: فساد اقتصادی زندگی مادی و معنوی انسان‌ها را از بین می‌برد.
وی تصریح کرد: فاسد شدن افراد، مدیران، مسئولان و کارگزاران یکی دیگر از ‌آثار فساد اقتصادی در جامعه است.
حجت‌الاسلام میرعمادی یادآور شد: فساد اقتصادی سبب عمیق شدن فاصله‌های طبقاتی در جامعه می‌شود و شکاف بین قشر غنی و فقیر را به وجود می‌آورد.
امام جمعه خرم آباد گفت: فساد اقتصادی همچنین موجب کنار گذاشتن افراد نیک در عرصه مدیریت و روی کارآمدن افراد نالایق در این مسیر می‌شود.
وی با اشاره به توصیه‌های امام رضا (ع) در خصوص تقوای اقتصاد گفت: حرص قالب، دنیا پرستی، آرزوهای بلند موجب تباهی انسان می‌شود.
امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امام رضا (ع) به امام رئوف معروف است گفت: با وجود تمام ارادت ملت ایران به این امام رئوف زندگی این امام هنوز برای ما شناخته نشده است.
وی با اشاره به دهه کرامت یادآور شد: این دهه فرصتی است تا با ولایتمداری و فرهنگ رضوی دین خود را به اسلام و  انقلاب ادا کنیم.
امام جمعه خرم‌آباد در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: این نیرو همواره در برقراری امنیت در جامعه مفید عمل کرده است.
حجت‌الاسلام میرعمادی با انتقاد از کیفیت نان شهرستان خرم‌آباد گفت: پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها مدتی کیفیت نان خبازی‌های خرم‌آباد خوب بود اما امروز شاهد بی‌کیفیتی نان در این شهرستان هستیم.
وی از مسئولان مربوطه خواست این مسئله مهم را به جد پیگیری کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول