اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

رهبر انقلاب در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین توطئه‌ استکبار را بر‌ملا کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری با اشاره به مواضع شجاعانه رهبری در در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: ایشان در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین توطئه‌ استکبار را بر ملا و خنثی کردند.

رهبر انقلاب در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین توطئه‌ استکبار را بر‌ملا کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی حب دنیا را عاملی برای سقوط بعضی از انسان‌ها دانست و گفت: حب دنیا زمینه‌ای برای انحراف بعضی از انسان‌ها است.
امام جمعه شهرری با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی افزود: اگر چه یک هفته را به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری کرده‌اند اما به حق هر روز، روز نیروی انتظامی است.
وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی نیروهای خدوم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای ایجاد امنیت عنوان کرد: به همان میزان که نیروهای انتظامی شبانه روز در خدمت ایران اسلامی هستند توقع است ما هم در خدمت این نیرو باشیم و با آنها همکاری کنیم.
شاهچراغی همکاری با نیروی انتظامی را یک وظیفه شرعی و دینی است، بیان داشت: تخلف از قوانین و دستورات موجود حرام است و این مهم فتوای حضرت امام و مقام معظم رهبری است.
امام جمعه شهرری خطاب به نیروهای انتظامی گفت: امروز هر قدمی که بر می‌دارید برای شما اجر و پاداش زیادی به‌همراه دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه بالاترین افتخار ما این است که در نظام ولایی زندگی می‌کنیم، تصریح کرد: هیچ حکومتی در دنیا پیدا نمی‌شود که یک فقیه بر آن حکومت کند.
شاهچراغی با اشاره به مواضع شجاعانه و حکیمانه مقام معظم رهبری در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با سخنان خود در این کنفرانس یک توطئه بزرگ در ارتباط با فلسطین را بر ملا و خنثی کردند.
امام جمعه شهرری با بیان اینکه برای آمریکایی‌ها همیشه منافع رژیم صهیونیستی مهم بوده، تاکید کرد: توطئه این بود که یک دولت مستقل فلسطین در سرزمین‌های اشغالی تشکیل شود و در آن فقط 20 درصد از سرزمین‌های اشغالی برای فلسطین باشد و 80 درصد دیگر را به رژیم صهیونیستی بدهند.
وی در ادامه با اشاره به ادعاهای آمریکا برای مدیریت جهان گفت: امروز شاهد تظاهرات مردم آمریکا در این کشور هستیم آمریکا که به‌دنبال مدیریت کردن و ایجاد امنیت برای جهان است و همواره دم از مردم و امنیت و حقوق بشر می‌زند، امروز خود گرفتار ناامنی اجتماعی شدیدی شده است. 
حجت‌الاسلام شاهچراغی تصریح کرد: مدیریت و امنیت جهان تنها به دست پرتوان نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب اسلامی می‌تواند تامین شود.
امام جمعه شهرری افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی کنفرانس انتفاضه در تهران یک تودهنی محکمی به دولت آمریکا زد و آن اینکه اوباما گفته بود که اسرائیل خط قرمز آمریکاست که معظم له فرمودند، این خط قرمز شکسته می شود نه با موشک، بلکه با نیروهای به پا خواسته مسلمانان منطقه و اگر روزی هم اقتضا کند موشک ها هم کار خودشان را می‌کنند.
وی در ادامه به فساد اقتصادی که اخیر رخ داده است، عنوان کرد: فساد مالی اخیری که رخ داد، ملت را رنجاند اما سخنان مهم دادستان کل کشور مردم را امیدوار کرد و فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند باید دست مفسدین را قطع کرد و نباید به کسی ترحم شود، باید کاملا مورد توجه مسئولان قضایی قرار گیرد، چراکه نظام ما نظامی است که پشتوانه این همه شهید را داشته و توقع این است که هر چه زودتر این پرونده به نتیجه رسیده و مردم را از آن مطلع کنند.
امام جمعه شهرری در پایان با اشاره به فرارسیدن ایام حج در پایان تصریح کرد: لازم است حجاج با آشنایی کامل به اعمال حج به این سفر عزیمت کرده و از این فرصت بهترین بهره را ببرند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول