اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر تبریز:

نمره‌ای به عملکرد شهرداری تبریز نمی‌دهم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از ارائه نمره به عملکرد شهرداری تبریز خودداری کرد.

نمره‌ای به عملکرد شهرداری تبریز نمی‌دهم
شهرام دبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در زمینه به کارگیری غیرقانونی نیرو در شهرداری تبریز این امر را پیش پا افتاده ارزیابی کرد که نیاز به پیگیری جدی ندارد.
وی تصریح کرد: آنچه گفته می‌شود در شهرداری به شکل غیرقانونی نیرو به کار گرفته شده‌اند یا اینکه همسران مدیران هستند تعداد معدودی هستند که به دلیل نیاز بوده و نمی‌توان زیاد پیگیر ماجرا شد چون حتما نیاز ضروری دستگاه بوده است.
دبیری در ادامه افزود: قرار شده است که 400 نیرو در شهرداری‌های استان به کارگیری شوند که با انجام این اقدام بسیاری از مشکلات در این زمینه و به کارگیری نیروی متخصص مورد نیاز در شهرداری تبریز نیز حل می‌شود.
وی در پاسخ به این سئوال فارس که چرا شهرداری به نامه ارسالی از سوی شورا طی هفت ماه گذشته پاسخ نداده است، اظهار داشت: نامه ارسالی اظهارنظر و سئوال یکی از اعضا بوده است که به شهرداری ارجاع شده و  اخیراً پیرو نامه هم ارسال شده است که هنوز جوابی دریافت نکردیم.

 
*نظارت شاید کامل نباشد و ضعف‌هایی باشد
وی در پاسخ به این سؤال که چرا نظارت کافی و لازم در شورا وجود ندارد تا شهردار ملزم به پاسخگویی باشد، گفت: نظارت شاید کامل نباشد و ضعف‌هایی باشد اما اینگونه نیست که نظارت صورت نمی‌گیرد و تعطیل است.
دبیری، در زمینه ارزیابی عملکرد شهرداری تصریح کرد: به اذعان مهمانان و گردشگران حتی شرکت‌کنندگان در همایش و جشنواره‌ها چهره تبریز تفاوت‌های زیادی با گذشته کرده است که این نشانه عملکرد مثبت شهرداری است.
وی در پاسخ به این سؤال که عملکرد شهرداری در بحث قطار شهری، اتوبوس‌های تندور و فضای سبز تامل‌برانگیز است، تصریح کرد: در بحث قطار شهری براساس روند کارها، پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 91 قطار شهری راه‌اندازی شود که حفر تونل‌ها و سفارش واگن‌ها به جاهای خوبی رسیده است.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در خصوص اتوبوس‌های تندور نحوه عملکرد و برنامه مدون خواسته شد از شهرداری که برنامه ارائه شده دارای نکات خوب و قابل قبولی است.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پاسخ به این سؤال که بر خلاف ادعاها در بحث اتوبوس‌های تندور برنامه‌ریزی مدون و منظمی مشاهده نشده و ازدحام مسافر و اتوبوس در بسیاری از ساعت‌ها باعث نارضایتی مردم شده است، گفت: بر این اساس لازم است که یک روز به عنوان مسافر تردد صورت گیرد تا از نزدکی ایرادات بررسی شود.
دبیری همچنین گفت: کمیسیون ویژه‌ای قرار شده عملکرد اتوبوس‌های تندور و نحوه خدمات‌دهی را بررسی کند که منتظر این گزارش هستیم تا بتوان ارزیابی لازم را صورت داده و پس از آن با رفع موانع، به مشکلات رسیدگی کرد.
وی در ادامه با اظهار رضایت از عملیات اجرایی برخی پروژه‌ها توسط شهرداری افزود: شهرداری در برخی پروژه‌ها طبق برنامه ارائه شده پیش رفته است.
 
*انتقاد از تعامل شهرداری با مسئولان و شورای شهر
دبیری در عین حال از تعامل شهرداری با مسئولان و شورای شهر انتقاد کرده و از برخی برنامه‌ریزی توسط شهرداری اظهار گله‌مندی کرد.
وی در واکنش به این سؤال فارس که جانبداری شما به عنوان رئیس شورا باعث پاره‌ای اتفاقات و قصورات توسط شهرداری شده تا جایی که شهردار خود را با اطمینان تا پایان سال 91 شهردار می‌داند، گفت: این حرف را قبول ندارم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول