اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور شهرداری‌های وزارت کشور:

شهرداری‌ها در امر آموزش و فرهنگ‌سازی کوشا باشند

خبرگزاری فارس: معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: کاهش معضلات اجتماعی با آموزش و فرهنگ‌سازی حل شده و شهرداری‌ها باید در این امر کوشا باشند.

شهرداری‌ها در امر آموزش و فرهنگ‌سازی کوشا باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حمیدرضا صارمی صبح امروز در آیین اختتامیه المپیاد اصول و فرهنگ شهروندی با بیان اینکه شهرداری باید هزینه‌ها را در مبدا قرار دهد، اظهار داشت: در برنامه‌ریزی‌های کشورهای پیشرفته هزینه‌های فرهنگی و اجتماعی را در مبدأ قرار می‌دهند و با این روش از وقوع معضلات اجتماعی پیشگیری می‌کنند.
وی با بیان افزایش آمار تلفات ترافیکی در سال‌های اخیر در کشور افزود: آمار 23 هزار نفری تلفات رانندگی در سطح کشور نشان‌دهنده این است که از هر 100 هزار نفر جمعیت کشور 32 نفر بر اثر تصادف و سوانح ترافیکی به کام مرگ می‌روند.
معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور بیان کرد: کاهش آمار تلفات و کشته‌های حاصل از تصادفات جاده‌ای با آموزش و فرهنگ‌سازی حل شده و مسئولان امر باید این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه ایرانیان از لحاظ فردی ملتی اصیل و با فرهنگی هستند، گفت: اگر قرار است که ایران اسلامی به عنوان ام‌القرای جهان اسلام مطرح شود رفتارهای ما نیز باید اسلامی و در پرتو دین مبین اسلام باشد.
صارمی همچنین برگزاری المپیاد اصول شهروندی در جهرم را امری مبارک دانست و خاطرنشان کرد: شهرستان جهرم این استعداد را دارد که به عنوان نگینی در جنوب کشور بدرخشد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول